Re: tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach

From: "Anka P." <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: tajne komplety dla szesciolatków z przedszkolach
Date: Wed, 09 Sep 2009 15:36:41 +0200

Agnieszka pisze:

> Bo i chyba nie jest. Moja siostra przyrodnia postanowiła swoje dzieci
> uczyć sama (znaczy w kilka zaprzyjaźnionych rodzin organizują jakieś tam
> nauczanie domowe). Jak się o tym dowiedziałam, to się popukałam w czoło.
> Ale jak mi ojciec zaczął opowiadać, dlaczego podjęli taką decyzję, co
> sie dzieje w ichniejszych szkołach, to już nie byłam taka pewna tego
> pukania...

I jeszcze tu się pod Ciebie podepnę, bo mnie refleksja taka naszła.
Ilość Noblistów nie świadczy o niczym.
Wystarczy dać na przykład naszym polskim naukowcom (edukowanym według
naszego polskiego systemu) ewentualnie innym powiedzmy z "Dolnego
Kwabongo", odpowiednią ilość pieniędzy, nieograniczony dostęp do
aparatury, laboratoriów itp. to będzie odpowiednia ilość Nobli.

Anka P.