tanie czerwone wino?

1. Data: 2001-07-19 16:31:53

Temat: tanie czerwone wino?
Od: "jozel7" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam winko Cambras - niedrogie i dobre

1. Data: 2001-07-19 16:48:09

Temat: Re: tanie czerwone wino?
Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

jozel7 napisał(a):

> Polecam winko Cambras - niedrogie i dobre

Nieeeeeeeeeeeeeeeeeee. Mieszkam jakiś kilometr od rozlewni tego trunku
i mimo szczerych chęci wspierania sąsiedzkiej przedsiębiorczości mówię
nieeeeeeeeeeeeeeee. Aczkolwiek faktcznie "szampany" marki Baronet są
jeszcze gorsze.

Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2001-07-19 18:10:27

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jozel7" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polecam winko Cambras - niedrogie i dobre

Żeby choć tak kultowe jak jakaś "wisienka" było...
Błeeeee.....

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2001-07-19 19:13:49

Od: "bridge" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jozel7" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Polecam winko Cambras - niedrogie i dobre
w podobnej cenie mozna kupic dobrego bulgara....
nie polecam cambras o nie....
a.

1. Data: 2001-07-20 07:18:47

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bridge" <b...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> "jozel7" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> w podobnej cenie mozna kupic dobrego bulgara....
> nie polecam cambras o nie....
> a.

Kiedy sie pojawilo pierwszy raz bylo calkiem (alllbo mnnije juz pamniec
mnyli), teraz sie najlepiej nadaje na grzanca.

Jader

1. Data: 2001-07-20 07:54:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Nie czerwone, ale kto pamieta PRAWDZIWE J-23???? To, co tak
zgrabnie siarko jechalo?? Mlodosc mi staje przed oczami, jak zywa

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-20 08:29:12

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:8rofltkqu6h27c34mmcna9tt7v6obchtmi@4ax.com...
: Nie czerwone, ale kto pamieta PRAWDZIWE J-23???? To, co tak
: zgrabnie siarko jechalo?? Mlodosc mi staje przed oczami, jak zywa
:
: Krysia
: K.T. - starannie opakowana

za moich mlodych lat bylo wino "patykiem pisane" (to te z tych najdolniejszych
polek) ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-20 08:39:53

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisal w wiadomosci

> za moich mlodych lat bylo wino "patykiem pisane" (to te z tych
najdolniejszych
> polek) ;o))

Pewnie to czar wspomnien, ale wydaje mi sie, ze ono bylo calkiem calkiem...

Jader

1. Data: 2001-07-20 08:54:20

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> najdolniejszych
>
> Pewnie to czar wspomnien, ale wydaje mi sie, ze ono bylo calkiem calkiem...

to było wino na kaca (znaczy wypij, a kac murowany). Jedyna możliwa
forma konsumpcji, to grzaniec po uprzednim odpaleniu siary. U nas w
akademiku robiło się to tak:
na plecak jabola (powiedzmy 15 butelek) 2 litry żytniej lub dobrego
bimbru. Najpierw jabol do gara (takiego dużego, jak na bieliznę) to
wszystko na kuchenkę 4ro palnikową. Zagotować, dodać litr żyta, zapalić
(nie zapałką, wziąć "Prawdę" i nią zapalać. Poczekać, aż płomień straci
żółć, wtedy pokrywą zdusić ogień. Dodać przypraw i gotować jeszcze
paręnaście minut pod przykryciem. Dodać resztę żyta i pić póki gorące.

Waldek

mniammmmmmm

1. Data: 2001-07-20 09:26:54

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3B57F1BC.56C6621F@zedat.fu-berlin.de...

> to było wino na kaca (znaczy wypij, a kac murowany). Jedyna możliwa
> forma konsumpcji, to grzaniec po uprzednim odpaleniu siary. U nas w

A kiedy to bylo? Bo ja wspominam tak ze 20-25 lat nazad. Moze technologia
sie troche zmienila. Pamietam tez, ze swego czasu Polska eksportowala duze
ilosci jaboli do Japonii - ktos wie co to bylo?

Jader

Co wegetarianie grilują?
ryby
Vol-au-vent