Re: tego sie mozna bylo spodziewac (3)

Data: 2002-02-15 11:43:18
Temat: Re: tego sie mozna bylo spodziewac (3)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>

On Thu, 14 Feb 2002, Saanale wrote:

> Takie sa nasze polskie realia. Nie tylko lekarze zarabiaja bardzo
> malo. Aby utrzymac godziwy standard zycia trzeba pracowac 24 godziny

nie tylko doctors, ale za to owner of funeral homes w Polsce zarabiaja
duzo, co napisali w amerykanskich gazetach, zreszta slusznie.
Logiczna zatem sprawa jest, ze patrzac na ta rzecz biznesowo
oplaca sie skin hunting for payment got by funeral homes jesli
corpses maja wieksza wartosc niz alives..
Jesli doktor ma fee two dolars per patient a for skin 200 USD
to nie patrzac na to czy rodzi to patologie czy nie to sam
ten fakt jest patologia. Jak moze byc, ze trup jest wiecej
wart niz czlowiek? Gdzie sumienie, gdzie sa tak pieknie mowiacy
etyce ksieza katoliccy? Prawda jest taka, ze fakt ten zostal
zauwazony jak pisze DrAdam tylko przez media zagraniczne!

Najpierw doprowadza sie do sytuacji patologii a potem sie
sugeruje, ze "wszyscy" lekarze beda z tej patologii korzystac.

W kazdym badz razie ja wolalbym miec wieksza wartosc niz
moje zwloki

Jak widac, sprawa dotyczy nie tylko wysokosci plac lekarzy
tylko pewnych relacji zapobiegajacych pewnym patologia. Ta
"patologia", ktora "niby wyszla w Lodzi" jest tylko jednym
z przykladow takich chorych relacji.

Wiec moze jak sie nie da podwyzszyc lekarzom to moze chociaz
obciac zyski domom pogrzebowym

Tych optymistycznym akcentem dokladam sie do wypowiedzi

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]