Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014

From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: testując trzecioklasistów - OBUT 2014
Date: Fri, 31 Jan 2014 21:27:55 +0100

Dnia 31.01.2014, o godzinie 20.57.29, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Ja, już, wiem... hehe

Linki! Strony!

> Oj... wiem coś o tym niecoś...
> Żeby to robili chociaż na kompie - tu Młody potrafi osiągnąć skupienie
> podobne nirwanie.

Nirwana i katharsis i w ogóle odmienne stany świadomości...

> No i tak zrobiłam. Żeby zobaczył, co to jest w ogóle.
> Młody jest taki partyjny beton - nowe go odrzuca z zasady.

Mojego niby nie odrzuca, ale jednak woli to co zna...

> Bo to im się szczególnie w życiu potem przyda. No tak...

Niestety/stety ale w jakimś stopniu się przyda. Szkoła, studia i bardzo
prawdopodobne, ze praca, praca i jeszcze raz praca. A na pewno testowanie i
łykanie porażek z tym związanych przyda się mu ogólnie w życiu. Kurczę...
nie widzę go w korporacji i albo założy własną firmę, albo zostanie
utrzymankiem. Bo w tej chwili nie jest w stanie przyjąć krytyki. Boję się
co będzie w 4. klasie, kiedy nagle pojawi się kilku nowych nauczycieli,
którzy nie znają jego specyfiki... :(

Niech się znęca.
A jak w ogóle młody w szkole?

*Habeck*