Re: trawa i ja

From: "TPI" <g...@2...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: trawa i ja
Date: Fri, 9 Mar 2001 15:19:59 +0100

> nie wierze w rozsadek ludzi. przykladem niech bedzie chocby palenie i
> picie.
> sam popijam od czasu do czasu tak ze nie jestem jakims szowinista
> czy radykalem. jednak jesli ktos pije kiedy popadnie i co popadnie....
> przekladajac na prochy. kiedy ktos bierze co popadnie kiedy sie tylko
> nadarzy okazja ...... a w mlodym pokoleniu to jest normalka. i z tym
> zjawiskiem nalezy walczyc z calej sily bo nam urosnie pokolenie
> degeneratow :(
No to ku... walczmy z glupota mlodziezy, uswiadamiajmy ja, uczmy prawdy,
sami badzmy dla nich wzorem, ale NIE WOLNO zakazywac, bo to nie jest to, nie
upraszczajmy sprawy, nie wracajmy do czasow gdy jesli dla jednej grupy
spolecznej (tej przy wladzy) cos bylo niewygodne to sie tego po prostu
zakazywalo. Zacznijmy wychowywac a nie zakazywac. Musza samodzielnie myslec
i wiedziec co jest dobre a co zle, a my mamy w tym pomagac a nie zabraniac
(kolejne tabu?).

> jakos tego nie zauwazylem :) ale kazdy ma prawo do swojej racji.
> a jak to w demokracji bywa, wiekszosc stanowi dyktature.
Sadze ze nie zauwazasz bo nie chcesz zauwazyc,
Ja szanuje twoje stanowisko i postawe, nie chcesz palic i nie palisz.
Ale czy ty szanujesz moje? Czy tez wolisz abym poszedl na 3 lata do paki,
albo jakis debilny odwyk (z czego? od trawki wieczornej?)

Gdybysmy tak w sejmie niespodziewanie zrobiono badania posłow pod katem
zazywania narkotykow (wszelakich) to cienko ich widze. Nie ktorzy popalali,
inni cos powciagali aby moc tyle spotkan odbebnic, gadac, i znowu aby mogl
rano wstac. NIe twirdze ze wszysce ale jakas czesc napewno. Z reszta kto z
nich nie zapalil kiedys wczesniej (np. p.Buzek)?
pozdr., AG