[trochę OT] stepper do domu

11. Data: 2007-03-02 11:47:40

Temat: Re: [trochę OT] stepper do domu
Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wild" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
news:es8p3u$khb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kalinko, a nie lepiej kupić sobie karnet na siłownię?
> wild

Nie bardzo. Nie mam ani jednej siłowni w okolicach zamieszkania, auta
jeszcze nie mam, pracuję w domu na własnym kompie. Cena karnetu + miesięczny
mpk + czas na dojazdy, na ogół z przesiadką - już wolę świczyć w domu. Poza
tym chcę świczyć każdego dnia po ok 30 min, a nie 2 x tydzień po godzinie.

Zresztą cena karnetu (ok 100 zł) i miesięczny (co najmniej 50 zł) to już
jest stepper. Dwa miesiące to już niezły stepper, a trzy - wypasiony
orbitrek:)

Poza tym za rok - dwa przenosimy się do własnego domu, gdzie jedno
pomieszczenei będzie przeznaczone na mini-siłownię. Sprzęt się nie
zmarnuje:)

Pozdrawiam
K,

12. Data: 2007-03-02 12:08:35

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalinka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Poza tym za rok - dwa przenosimy się do własnego domu, gdzie jedno
> pomieszczenei będzie przeznaczone na mini-siłownię. Sprzęt się nie
> zmarnuje:)

O to tymbardziej lepiej juz zainwestowac w sprzet, pozniej bedzie duzo
wydatkow na wyposazenie domu ;)
Do takiego orbitreka czy steppera (w zaleznosci na co sie zdecydujesz) warto
cwiczyc na lekkich ciezarkach. Ja polecam takie:
http://www.allegro.pl/item170459589_hantle_ciezarki_
nike_na_silownie_fitness_nowe.html
Fajnie sie nimi cwiczy, bo sa miekkie i nie bola rece tak jak od tych
zwyklych twardych, do tego w srodku jest zestaw ciwczen jakie warto z nimi
wykonywac. Jak juz zbierac sprzet to one tez sie przydadza :)

--
pozdr,
ewka

13. Data: 2007-03-02 13:03:33

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Kalinka" wrote in message
> [...]
>
> Zresztą cena karnetu (ok 100 zł) i miesięczny (co najmniej 50 zł) to już
> jest stepper. Dwa miesiące to już niezły stepper, a trzy - wypasiony

No tak- to wyjaśnia wszystko:) Ja jednak zamiast steppera poleciłabym Ci
[bardzo gorąco:)] taniec brzucha- w necie są także i półgodzinne odcinki,
czas przy nich leci nie wiadomo, kiedy, a efekty są szybko widoczne:) Poza
tym angażujesz wszystkie partie ciała i nie obciążasz ich tak bardzo, jak na
stepperze. Wg mnie świetny rozgrzewacz mięśni, a i mąż potem zadowolony, jak
się mu potem tyłeczkiem kręci:P
wild

14. Data: 2007-03-02 18:36:54

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> stepperze. Wg mnie świetny rozgrzewacz mięśni, a i mąż potem zadowolony,

Podrzuć linka:))
K.

15. Data: 2007-03-03 08:22:09

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Kalinka" wrote in message
> Podrzuć linka:))

Linką akurat nie dysponuję, ale widziałam, że w ostatnim Shape była kaseta z
belly dance:)
wild

[trojmiasto] makijaz do sesji foto
kolor szkieł?
Pilnie szukam-dobry dentysta Kr-ów Krowodrza
Matrix w Gdyni
Wypadajace wlosy - szampon