trzustka i watroba

1. Data: 2010-01-21 13:27:17

Temat: trzustka i watroba
Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po ktorej stronie jest trzustka a po ktorej watroba ?
pobolewa mnie cos po lewej stronie od pepka
nie ukrywam ze codziennie pije piwko lub dwa wieczorkiem a na weekend
czasami pare...

2. Data: 2010-01-21 13:43:12

Temat: Re: trzustka i watroba
Od: ciekawski <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2010 14:27, Wojtek pisze:
> po ktorej stronie jest trzustka a po ktorej watroba ?

100x szybciej byś dowiedział się przez google niż tu...

pzdr,

3. Data: 2010-01-21 18:57:58

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-21 14:27, Wojtek pisze:
> po ktorej stronie jest trzustka a po ktorej watroba ?
> pobolewa mnie cos po lewej stronie od pepka
> nie ukrywam ze codziennie pije piwko lub dwa wieczorkiem a na weekend
> czasami pare...

Skoro wiążesz picie piwa z "pobolewaniem", to po co pijesz? Prędzej czy
później
skończy się to nałogiem. Zrób sobie dłuższą przerwę i sprawdzisz związek
przyczynowy.

http://www.informed.com.pl/main/Ostre-i-przewlek%C5%
82e-zapalenie-trzustki-!-a-101.html

M.

4. Data: 2010-01-22 08:38:13

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> po ktorej stronie jest trzustka a po ktorej watroba ?

wontroba jest po prawej, ale ból często objawia się po lewej.
Medycyna tkz nowoczesna nazywa to "odbiciem", a homeopatia wie, że prowadzi
tam meridiana i dlatego boli.

Jesli chcesz dalej pić to polecam leczenie homeopatyczne, tu masz wiencej o
tym:
http://www.youtube.com/watch?v=Ebi6FYmScK8
http://www.youtube.com/watch?v=u4Oc6X-IUg0

jk

5. Data: 2010-01-25 14:47:59

Od: teste <t...@X...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

amBrose pisze:

> wontroba
^^^^^^^^^^

> Medycyna tkz nowoczesna nazywa to "odbiciem", a homeopatia wie, że prowadzi
> tam meridiana i dlatego boli.
> Jesli chcesz dalej pić to polecam leczenie homeopatyczne,
> tu masz wiencej o tym:
^^^^^^^

Zamiast pierdół o homeopatii i meridianach polecam słownik języka polskiego.

6. Data: 2010-01-25 15:11:41

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-01-2010 15:47, teste pisze:

> ^^^^^^^^^^

> ^^^^^^^
>
> Zamiast pierdół o homeopatii i meridianach polecam słownik języka
> polskiego.

Jest w tym jakaś prawidłowość.
Im człowiek gorzej wykształcony tym łatwiej wierzy w czary, moc wody,
czakry, meridiany, miazmy i to, że potrząsanie wodą powoduje efekty
kwantowe ('"kwantowe" ładnie brzmi, tak uczenie).

Wykształcenie można poznać m.in. po umiejętności wysławiania się i
poprawnego pisania.

--
Maddy

homeopatia - UWAGA