Re: ubezpieczenie NFZ

From: "lu dzik" <l...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ubezpieczenie NFZ
Date: Tue, 27 Aug 2013 23:03:38 +0200

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:521cb737$0$1461$65785112@news.neostrada.pl...
> Po przeczytaniu tego postu aż ciśnie się pytanie, dlaczego niby miałbym
> ja, a w ogólności społeczeństwo płacić za leczenie takiego lenia jak ty,
> który nie dosyć, ze NIC temu społeczeństwu od siebie nie daje, to
> jeszcze tak jest leniwy, ze nawet nie chce mu się tych łagodnych wymogów
> formalnych spełnić, aby mieć uprawnienia do dalszego wyłudzania
> świadczeń zdrowotnych (powtarzam, -nic w zamian nie dając!)

Nie wiem co Ci i Twojemu społeczeństwu wyrywam, pytam jak skorzystać z
należnych mi jako obywatelowi świadczeń,
gdzie tu jakieś wyłudzenia, bo nie rozumiem? Nie pracuje na czarno i nie
wyłudzam zasiłków, chciałbym moć zwyczajnie czasem iść do pieprzonego
lekarza w NFZ,
do którego i tak prawie nie sposób się dostać bez kolejek i stania o 5
rano przed przychodnią, a łażenie do PUP po prostu zwyczajnie nie
odpowiada.