Re: ubezpieczenie NNW

Data: 2009-10-08 13:25:45
Temat: Re: ubezpieczenie NNW
Od: waruga_e <w...@o...pl>

Nixe pisze:

> Użytkownik "Vax" <m...@z...sie> napisał

> Naciskają, bo ubezpieczenie ma charakter ubezpieczenia grupowego i
> składka zazwyczaj jest skalkulowana w oparciu o całkowitą ilość dzieci w
> szkole, a nie o ilość chętnych. Masz jednak rację, że mogą się co
> najwyżej pocałować w nos, bo ubezpieczenie tego typu jest całkowicie
> dobrowolne. Ale lata miną, zanim ludziska przejrzą na oczy. Dokładnie
> tak samo sprawa miała się ze składkami na Radę Rodziców. Zawsze nam
> wciskano, że TRZEBA, a tak naprawdę "g***o" trzeba.

Tylko niestety nauczyciel jest zobligowany przez dyrektora szkoły, że
takiego dziecka na wycieczkę zabrać nie będzie. Jak się rodzić z
dyrekcją o swoje wykłóci, to mi tam wszystko jedno i na wycieczkę
zabiorę. Póki mam zakaz od przełożonego to niestety, ale nie wezmę.
Jeszcze taki przypadek mi się nie zdarzył, bo jakoś wszyscy płacą, w
przeciwieństwie do rady rodziców, gdzie nawet połowa klasy nie
zadeklarowała wpłat.

--
waruga_e