Re: ubiór a upały

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: ubiór a upały
Date: Fri, 28 Jul 2006 08:12:58 +0200

Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
news:1154024165.493306.233370@m79g2000cwm.googlegrou
ps.com...
>Mam następujący problem. Jestem chłopakiem w wieku 20-lat,
>posiadającym otyłość (przy 190 cm wzrostu, waga 102 kg). A teraz
>przyszły upały i nie wiem jak się ubrać aby było chłodno i aby
>nie straszyć innych swoim wyglądem? W waszej opini jak powinienem
>chodzi ubrany w domu, a jak po mieście? Jeżeli będą potrzebne
>jeszcze jakieś informacje to chętnie podam. Prosze o pomoc.

W domku spokojnie zakladaj szorty i koszulki bez ramiaczek, nie ma sie co
meczyc, zadbaj by koszulki nie byly przykrotkie, koniecznie patrz na metki
100% bawelny czy innego naturalnego materialu.

Jak wychodzisz gdzies i nie musisz elegancko wygladac to spraw sobie troszke
luzniejsze spodenki typu bermudy, takie za kolano - widoczna lydka nikogo
nie dziwi i koszulki spokojnie moga byc bez rekawa w taki upal tyle ze
wszystko kupuj naturalne, wtedy cialo lepiej oddycha przez ubranie.

Ja trzeba wygladac elegancko to garnitur lniany na ten upal najlepszy,
koszula tez tego typu, wszystko jak juz ktos wspomnial kupuj jasne, wcale
nie sugeruj sie zasada ze czarne wyszczupla.

Na wieczorne wyjscia na ogrodki piwne czy temu podobne okazje mozesz
zakladac dzinsy, sa teraz takie letnie z bardzo cieniutkich tkanin tez 100%
bawelny.

--
pozdr i zapewniam ze nie ma sie co ukrywac pod warstwami materialow podczas
takich upalow i sie meczyc,