Re: ubiór a upały

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: ubiór a upały
Date: Fri, 28 Jul 2006 09:59:42 +0200

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eacf4f$8rh$1@inews.gazeta.pl...

> to zalezy od rodzinnych zazylosci. Ja laze czasem w samych majtach ;-))
> moj
> TZ to samo, a zapewniam, ze kruszynką nie jest

No tak, ja tez laze zazwyczaj w spodenkach i stnikuczy kusym topie, a moj TZ
tylko majtki, tylko skoro chlopak napisal ze ma lat 20 to zakladam ze
mieszka jeszcze z rodzicami:), aha i koszulki mialy byc na ramiaczkach a nie
bez ;) (pomylka)

> troszke
>
> alez dlaczego za kolano? IMO najfajniej facet wyglada tuz tuz przed
> kolano.
> Fakt, ze chlopak o wzroscie 190 moze pozwolic sobie na podana przez Ciebie
> dlugosc spokojnie, ale juz pana o wzroscie 170 cm moze ona "przygniatac do
> ziemi"

W sumie racja moga byc przed kolanko, byleby sie chlopak dobrze w tym czul,
skoro jednak ma kompleksy to zakryte kolanko ukryje ew. odrobine tluszczyku
nad nim i wtedy bedzie sie czul nieskrepowany zupelnie. W sumie to tez
zalezy jaka chlopak ma figure, bo z wagi samej nic nie wynika, czy jest
typem miesniaka i stad wieksza waga czy ma troszke za duzo tluszczyku?

--
pozdr,
ewka