Re: ucieranie kartofli robotem - którym?

Data: 2003-10-07 07:18:00
Temat: Re: ucieranie kartofli robotem - którym?
Od: "punia" <p...@N...gazeta.pl>

Magdalena Witkowska <s...@x...pl> napisał(a):

> Jezeli masz masyznkę do mięsa, masz robot ręczny, masz sokowirówkę lub
> mikser, które ciągle dobrze chodzą, to może Ci się nie opłacać wydatek na
> taki kombajn. Ja nie miałam :)

No wlasnie w tym rzecz, ze maszynke do miesa i robota recznego posiadam, nie
mam sokowirowki, ktora rozwiazalaby problem. Szukam czegos, co by tylko
siekalo i tarlo, sprawdzonego i polecanego.
Do robota recznego mam taka przystawke z nozykiem, podobno tym mozna. Obawiam
sie jednak, ze o ile sprawdza sie przy robieniu pulpy z truskawek czy jablek,
to kartoflom nie podola...
Dziekuje wszystkim za rady, bede probowac.
Pozdrawiam

PS.Widzialam w sklepie w cenie konkurencyjnej Zelmera Kaleo (glowy za nazwe
modelu pod topor nie poloze), mial funkcje ucierania kartofli. Mial ktos moze
z nim do czynienia? Trze te kartofle naprawde, czy tylko teoretycznie?