Re: uklony dla Doruni

Data: 2001-12-03 07:54:57
Temat: Re: uklony dla Doruni
Od: "Dorunia" <d...@w...pl>

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote in message
news:9udph6$6oq$1@news.tpi.pl...
> chalka Doruni wyszla piekna choc pieczona w prodizu.
> poniewaz byla jakas taka duza to oderwalam jej czesc i zrobilam 4 bulki:)
> ktore pochloniete zostaly na cieplo.
>
> oczywiscie nie bylabym soba gdybym nie zapomniala o cukrze. dalam tylko
mala
> lyzeczke jak rozrabialam drozdze.
> wiec mam chalke nieslodka. ale za to wcinamy z dzemem agrestowym.
>
> Mechcia
> Dorunia! dzieki za przepis
>
> chalka do ogladniecia w moim albumie w Cafe za Slupem:)
>
> Bardzo mnie cieszą takie posty, bo ja preferuję takie właśnie przepisy
które wszyscy mogą wykorzystać, i Ci co pieką i gotują jak bym robili to
jeszcze przed urodzeniem i dla tych co po prostu sobie jakoś radzą (czyli
ja), czasem rzucam się na coś bardzo wymyślnego, ale zazwyczaj robię to co
przynosi dobry efekt końcowy. Choć przyznam że wiele razy lubię po
eksperymentować.
Pozdrawiam Dorunia