umieram z niepokoju o meza....

21. Data: 2007-07-31 14:21:32

Temat: Re: umieram z niepokoju o meza....
Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje tylko ciekawe jak zen-sen wplywa na osoby cierpiace na
> nadcisnienie ....Ale zapytam farmaceuty.

mozna bezpiecznie w nadcisnieniu stosowac- pamietac tylko nalezy o tym ze
ginsenozydy sie kumuluja w organizmie i nie mozna ich stosowac przewlekle
(max 3 tygodnie i potem tydzien przerwy)

> Zarty zartami ale akurat golfiarzy
> wyzywa od tych co to ...no wiesz co lubia Panow :)

a ja smiem twierdzic, ze golfiarze to z natury kobieciarze ;-) zreszta
wszystko jest juz lepsze od impotencji, do ktorej twoj maz jest chyba na
najlepszej drodze skoro juz nawet w tych okolicznosciach ruszac mu sie
tylkiem nie chce ;-)

> Nie da sie na sport facet naciagnac poprostu sie nie da - nie wiem
> moze mu jakas operacje zafundowac ? jakies odsysanie tluszczu lub tp ?

ale po co? :-) zadnych pozytywnych skutkow zdrowotnych to nie przyniesie...
a moze zaszkodzic

ja sie chyba poddaje.. jakby to maz napisal to polecilbym mu chyba kupno
motoru albo znalezienie sobie mlodej kochanki, ale nie wiem czy Ty bylabys
zadowolona z takiej odmiany ;-)

tomasz

22. Data: 2007-07-31 14:42:22

Temat: Re: daruj sobie czlowieku te twoje dorady dietetyczne,
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aruba napisala:

> Dziekujcie panowie Matce Naturze ze nie
> jestescie kobietami - Wasz swiat jest latwiejszy ,wasze myslenie mniej
> zagmatwane i czarne czarnym a biale bialym.
> My kobiety wszystko rozwazamy ,rozpatrujemy i dzielimy "wlos na czworo
> " :))

A moze po prostu zostaw meza sobie samemu? Mezczyzni wola kobiety, ktore ich
nie sa dla nich matkami i ich po prostu, pardon, olewaja:)))

23. Data: 2007-07-31 15:23:25

Od: Aruba <I...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 15:21, "tomek" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
> motoru albo znalezienie sobie mlodej kochanki, ale nie wiem czy Ty bylabys
Wiesz pewnie nie ale jesli ma sie chlop meczyc i insynuujesz ze to
moze dzieki mnie to niech uzywa zycia wkoncu straci "tylko" rodzine
ale co tam...
Apropos na motorze by sie zabil ,hahaha na rowerze sie slabo trzyma :)
za to ja mam prawko A i B i motorem nie pogardze....to moze ja sobie
znajde zajecie i goscia poprstu w kat odstawie co ? :)
pozdrowienia
Aruba

24. Data: 2007-07-31 15:25:48

Od: Aruba <I...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A moze po prostu zostaw meza sobie samemu? Mezczyzni wola kobiety, ktore ich
> nie sa dla nich matkami i ich po prostu, pardon, olewaja:)))
Ale co to znaczy "olewaja" ? nie prasowac koszul do pracy, nie robic
obiadu ? Nie robic lunchu do pracy ? Nie wymyslac wczasow ,wycieczek
atrakcji lozkowych ? :)
To do diabla do d....takie zycie ! mam sie zakochac w kompie czy w
TV ? moze tak ....eh...refleksje mnie nachodza....moze to mi potrzebna
zmiana ? Ile mozna dawac z siebie....
dzieki za rady
pozdr.
Aruba

25. Data: 2007-07-31 15:49:08

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aruba napisala:

> Ale co to znaczy "olewaja" ? nie prasowac koszul do pracy, nie robic
> obiadu ? Nie robic lunchu do pracy ? Nie wymyslac wczasow ,wycieczek
> atrakcji lozkowych ? :)

Skoro to do tej pory robilas, a Twoj maz woli jesc i siedziec przed
telewizorem... hmm....to wyciagnij wlasciwe wnioski z tej sytuacji, ale dla siebie:)

> To do diabla do d....takie zycie ! mam sie zakochac w kompie czy w
> TV ?

....ja bym Ci proponowal, ale zakochac sie ...w sobie:)

> moze to mi potrzebna zmiana ?

osobiscie mysle, ze tak...

> Ile mozna dawac z siebie....

Nooo...wlasnie....lepiej zmien swoja polityke w stosunku do Twojego partnera,
jesli Ci na nim naprawde zalezy.
A on sie sam wezmie za siebie....Gwarantowany "patet",....oczywiscie o ile jemu
na Tobie zalezy:)

Pozdrawiam Jeff

26. Data: 2007-07-31 15:53:24

Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego intersuje cie to akurat sledztwo kolego, a nie informacja ktora
> tu podalem za bylym czlonkiem sekty optymalnej?

Dlatego, że swoją odpowiedzią o żenująco niskim poziomie potwierdziłeś owo
śledztwo.
Ja nie byłem, nie jest i nie mam zamiaru być członkiem jakiejkolwiek sekcji
(w tym optymalnej). Tym niemniej twierdzenie, że dieta optymalna jest
"beztłuszczowa", albo "beztwęglowodanowa" nie jest prawdą i dlatego
napisalem.

Co do samej diety - to właśnie zacięte boje na tej grupie spowodowały, że
się nią zainteresowałem i postanowiłem spróbować jak smakują takie potrawy i
jak się będę po nich czuł. Spróbowałem i stwierdzam, że niektóre są dobre
(niestety salceson, podroby, itp.) mi nie smakują. Co do samopoczucia - jest
dobre.. Na razie chudnę (miałem parę kilo nadwagi).

Nie uważam też, że jakakolwiek dieta musi być stosowana dozgonnie (choć
szanuję zdanie Jurka w tym względzie). Uważam, że wszelkie procesy nie są
zerojedynkowe, więc jeśli na jednym biegunie postawilibyśmy dietę
"normalną" - (jako niezdrową wg optymalnych), a na drugim dietę optymalną
(jako najzdrowszą wg nich), to wg mnie każda dieta pośrodku będzie co prawda
"gorsza" od optymalnej, ale lepsza od diety "normalnej". Mam tu przede
wszystkim na myśli ograniczenie cukru (czyli w sumie węglowodanów).
Podkreślam "ograniczenie", a nie wyeliminowanie.
Tabele BTW pozwolily mi zastanowić się nad faktem, że warzywo warzywu nie
równe.

> Jaki jestes madry to widac. Z cala premedytacja chcesz narazic zdrowie
meza tej
> kobiety, mimo ze tyle sie na tej grupie na ten temat tu pisalo, a lekarze
> wyraznie ocenili kim sa propagatorzy tzw. diety optymalnej? Nie wstyd ci?

Nie - dlatego, że nikogo na nic nie narażam. Podałem linki do poczytania. I
co dziwne (czego może nie zauwazyłeś) nie były to linki propagujące te
dietę. Raczej pokazujące, że da się przyrządzić potrawy inne od tradycyjnych

> A po kiego grzyba wrzuciles tutaj link do strony tego bezczelnego
szarlatana
> Andrzeja Janus o kandidozie?
> Czy to jest tematem tego watku?

Przepraszam - a co jest tematem wątku - może dieta optymalna?

> Chyba nie, ale twoja logika jest wlasnie tego rodzaju, czyli idiotyczna.

Sorry, ale w swoim zacietrzewienu - to Ty nie myślisz logicznie. Tematem
jest złe samopoczucie, apatia. Więc wszelkie sugestie pozwalające zmienić
ten stan są na temat.
Ciekawe kto dla Ciebie nie jest szarlatanem. Dr Janus też? Hm - ale on nie
jest optymalny :-) (chyba, że jest - o czym mnie wiem).
Link podałem, bo jest tam m.in. sporo przepisów o niskiej zawartości
weglowodanów (ale nie zerowej). Taka dieta jest zalecana jako
przeciwgrzybicza i nie ma nic wspólnego z "optymalnością".

> ....i vice wacek, mala strata. Twoje listy nadaja sie do wrzucenia do
miski
> klozetowej.

Poziom Twoich wypowiedzi jest żenująco niski. Mimo wszystko zdrowia i
spokoju ducha życzę. Przyjmij, że nie wzyscy na tym świecie są szarlatanami.

Stefan

27. Data: 2007-07-31 16:02:09

Od: Aruba <I...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli Ci na nim naprawde zalezy.
> A on sie sam wezmie za siebie....Gwarantowany "patet",....oczywiscie o ile jemu
Tak latwo sie mowi ale nie da sie nagle zaczac kogos "olewac" :) Jak
sie to robi ? Prosze o konkretne rady i przyklady :)
Chcialam porozmawiac o problemach medycznych a tu wyszlo ze widzicie
problem natury psychologicznej raczej ....ale kurcze nawet jesli cos
lub ktos :) zlikwiduje u Niego apatie to nie znikna dolegliwosci i
wieczne bole czego to tylko mozliwe ....a jednak to jest sedno sprawy
pozdr.
Aruba

28. Data: 2007-07-31 16:04:26

Od: "Stefan Nawrocki" <o...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aruba" <I...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
> Panowie
> Spokojnie nie ublizajcie sobie bo to nie wypada tak wsrod
> inteligentnych ludzi.

Muszę zaprotestować. Nie używaj liczby mnogiej, bo jak na razie jeszcze
nikomu nie ubliżyłem.

> Ale tak czy inaczej mam wrazenie ze jednak to forum jakby wyglada na
> lekko komercyjne...ale moze sie myle ...nie oceniam to tylko
> subiektywna uwaga.

E tam - podałem Ci przecież linki do poczytania, a nie do zakupów :-).

> Coz wiem - cos za cos :) Dziekujcie panowie Matce Naturze ze nie
> jestescie kobietami - Wasz swiat jest latwiejszy ,wasze myslenie mniej
> zagmatwane i czarne czarnym a biale bialym.

Ciekawe, że średnio kobiety żyją dłużej od mężczyzn. Więc coś za coś :-)

Pozdrawiam
Stefan

29. Data: 2007-07-31 16:05:42

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-07-2007 o 17:23:25 Aruba <I...@g...com> napisał(a):

> [...]
> za to ja mam prawko A i B i motorem nie pogardze....to moze ja sobie
> znajde zajecie i goscia poprstu w kat odstawie co ? :)

Ja nie mogę tego spokojnie czytać, człowiek jest ciężko chory a Wy sobie
żarty stroicie. On nie śpi, od dłuższego już czasu nie śpi, dusi się w
nocy. Zwierzęta doświadczalnie pozbawiane snu umierały. Jak najszybciej
należy zastosować urządzenie do podawania powietrza przez maskę pod
niewielkim ciśnieniem, jak najszybciej schudnąć, nieważne w jaki sposób,
nawet najdziwniejsza dieta, jezeli tylko doprowadzi do schudnięcia.

--
Pozdrawiam. Janusz.

30. Data: 2007-07-31 16:45:27

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kryzys wieku sredniego wyleczy go tylko dlugonoga dziewietnastka.

kilkugodzinna wysoka gorączka - zatrucie?
rower a kręgosłup
fałszywa moralnośc lekarzy
Trzustka a kamienie żółciowe
Wizyta u dentysty - porady dla nerwicowców ?