uraz kolana

1. Data: 2004-08-02 09:08:14

Temat: uraz kolana
Od: "misiak" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam problem od 2 tygodni z kolanem, nie uprawiałem czynnie sportu a jakieś 2
tyg. temu
poszedłem trochę pochodzić po górach... zmęczyłem się ale bez przesady. Po
powrocie
czułem wysisłek ale raczej w mięśniach niż w samym kolanie.
Po jakiś 2 - 3 dniach zaczął się pojawiać ból w kolanie. Wtedy niezbyt
silny.
Teraz dość silny. Występuje tylko przy obciążeniu czyli gdy stawiam nogę. I
jest
najsilniejszy po odpoczynku...np. z rana. Kolano nie było ani zbite ani
stłuczone.
Nie jest spuchnięte ani sine ...
Próbuję je smarować maściami ben-guy czy jakoś tak... ale bez rezultatu.
Jeszcze większy to problem gdyż chciałem iść na pieszą pielgrzymkę do
częstochowy
która rusza w piątek ...za parę dni!!!! i nie wiem co mam robić .. czy
ryzykować?
Czy prześwietlenie kolana może coś wykazać?

Może macie jakiś pomysł co może mi pomóc.

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2004-08-02 10:27:23

Temat: Re: uraz kolana
Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiak <m...@i...pl> napisał(a):

> Witam
[cut]
> Czy prześwietlenie kolana może coś wykazać?
>
> Może macie jakiś pomysł co może mi pomóc.

Wizyta u ortopedy.

--
Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

3. Data: 2004-08-09 00:22:08

Od: "Jurgen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drogi misiaku
proponuje kupić linkę holowniczą i przyczepić się do pojazdu ojca
rydzyka.....
PS. jeżeli masz jedną zdrową nogę to dobrym rozwiązaniem problemu jest zakup
jednej narty wodnej i niech cię ciągną(Xtreme games)

Ból wątroby po zupie mlecznej??
Głodówka zdrowotna
Koszt leczenia SM?
Sposób na "zabicie" zapachu alkoholu