Re: usta- spuchnięte,suche,zaczerwienione[foto]

Data: 2006-07-25 18:24:31
Temat: Re: usta- spuchnięte,suche,zaczerwienione[foto]
Od: "Krzysiek" <l...@w...pl>

Leć do dermatologa i dokładnie pomyśl co dotykałeś ustami, czy masz jakieś
alergie(czy wyprysk kiedyś zdażył się na rękach, na szyi po łańcuszku
itp..., czy coś podobnego kiedyś Ci się przytrafiło - nie koniecznie z
ustami.
Wygląda to na wyprysk alergiczny-kontaktowy zwłaszcza jeśli się mocniej nie
rozszerza, i nie ma gorączki, stanu podgorączkowego, nie ma wału wypukłej
skóry na obrzeżach, i pojawiło się szybko.Czy śluzówki jamy ustnej i inne są
czyste - czy tam też się toczy zapalenie? Tak czy inaczej lepiej z tak
widocznymi zmianami na twarzy dłużej nie czekać tylko szukać dermatologa....
bez skierowania można się zgłaszać. Jak się zmiana nadkazi bakteryjnie to
będzie gorzej.