w sprawie mrożonych malin

1. Data: 2006-12-05 09:35:10

Temat: w sprawie mrożonych malin
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy Szanowni Grupowicze mogą odpowiedziec mi na pytanie:
Czy tam gdzie mieszkacie można gdzieś kupić mrożone maliny?
mój TŻ twierdzi, że jakoby nie ma takiej możliwości bo nie ma i nie
sprzedają i ja u nas w Lublinie nie dostanę i takie tam
a ja chcę kupić bo mam taki przepis jeden i mam chęć i ochotę zjeść malin a
to już nie sezon, więc tylko mnie ratują mrożonki
plisss pomóżcie
pozdrawiam
anica

2. Data: 2006-12-05 09:45:28

Temat: Re: w sprawie mrożonych malin
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna LT" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> a ja chcę kupić bo mam taki przepis jeden i mam chęć i ochotę zjeść malin
> to już nie sezon, więc tylko mnie ratują mrożonki

http://www.globuspolska.pl/php/index.php?tryb=192&id
=1&id_sesja=45769f34-3-2c-&id_kategoria=1

3. Data: 2006-12-05 10:08:52

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a ja chcę kupić bo mam taki przepis jeden i mam chęć i ochotę zjeść malin
> to już nie sezon, więc tylko mnie ratują mrożonki

Hortex robi mrozone maliny...

4. Data: 2006-12-05 10:12:27

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hortex robi mrozone maliny...

ale na stronie nie ma w katalogu
http://mrozonki.hortex.com.pl/x.php/116/Owoce.html
anica

5. Data: 2006-12-05 10:13:23

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Anna LT" <l...@w...pl> wrote in message

> http://www.globuspolska.pl/php/index.php?tryb=192&id
=1&id_sesja=45769f34-3-2c-&id_kategoria=1
>a w jakich sklepach to to kupić mozna?
anka

6. Data: 2006-12-05 10:29:49

Od: "czeremcha" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT <l...@w...pl> napisał(a):

> czy Szanowni Grupowicze mogą odpowiedziec mi na pytanie:
> Czy tam gdzie mieszkacie można gdzieś kupić mrożone maliny?

Tak. W Makro. Moje miasto jest pustynią handlową, ale w Makro mrożone maliny
widziałam.

Ania

7. Data: 2006-12-05 10:41:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=1&id_sesja=45769f34-3-2c-&id_kategoria=1
> anka

Na tej stronie jest podana sież dystrubutorów...

8. Data: 2006-12-05 10:41:55

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a ja chcę kupić bo mam taki przepis jeden i mam chęć i ochotę zjeść malin
> to już nie sezon, więc tylko mnie ratują mrożonki

We Wrocławiu są w Tesco i w Carrefourze. Nie są w woreczkach, tylko w takich
plastikowych płaskich pudełkach.

A tu na stronie producenta - dowód dla Twojego męża ;-)
http://www.mors.zamosc.pl/index.php?i=a_01

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Dziewczyna, która skończyła 16 lat,
nie powinna w dzisiejszych czasach

9. Data: 2006-12-05 11:30:08

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> ale na stronie nie ma w katalogu
> http://mrozonki.hortex.com.pl/x.php/116/Owoce.html
> anica

Hmm a jestem przekonany ze widzialem ...
Moze to jednak nie byl hortex...
Sprawdze w sklepie i dam znac jutro :)

Przysmak na Święta Bożego Narodzenia - godzien tych świąt.
USZKA PANSLAVISTY
Poszukiwany ciekawy przepis na rybę z piekarnika w folii.
Chateaubriand?
Mikrofalówka