Poszukiwany ciekawy przepis na rybę z piekarnika w folii.

1. Data: 2006-12-04 16:00:32

Temat: Poszukiwany ciekawy przepis na rybę z piekarnika w folii.
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukiwany ciekawy przepis na rybę z piekarnika w folii.
Wszelkie sugestie (linki do dyskusji) mile widziane.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

2. Data: 2006-12-04 19:46:56

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robie tak:

Ryba po Zydowsku

2 cebule posiekac i do brytwanki na 2 lyzeczki oleju
na to rybka mrozona( lub filet) nie musi byc dobrze rozmrozony obsypany
jakims mixem do ryby
4-5 zabkow czosnku przez praske i posypac po rybce
5-6 lyzek majonezu na wierzch
do piecyka pod folia piec jakies 30 min.

Mi smakuje :)

Jesli masz rybke i chcesz ja piec w calosci to najlpeiej posypac jakims
mixem do ryb i piec w rekawie, piekarnika po upieczeniu sie nie otweira,
ryba ma w srodku postac jakies 15 min. od wylacznia grzania.

J&J

3. Data: 2006-12-04 21:04:44

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu napisał(a):
> Poszukiwany ciekawy przepis na rybę z piekarnika w folii.
> Wszelkie sugestie (linki do dyskusji) mile widziane.
Może niekoniecznie w folii, lecz np. zapiekana w podłuznych
jednoporcjowych kokilkach/półmiseczkach : wpisz hasło "sola pod
beszamelem". Modyfikacja - może byc też panga. Pychota, no i
eleganckie też jak nie wiem, co :-)

Chateaubriand?
Mikrofalówka
Noże zepter, warto?