wagoniki

41. Data: 2016-02-09 19:51:02

Temat: Re: wagoniki
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 19:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Za życia tak. Ale żeby po śmierci?
> Zmarłym należy się cześć i szacunek.

A co Cię po śmierci będzie obchodzić?

42. Data: 2016-02-09 19:55:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 19:50:55 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A co Cię po śmierci będzie obchodzić?

A te miseczki ryżu na grobie i tabliczka w świątyni przodków - to po co?
Doskonale wiem, że nie będę tego kosztował, ale chcę mieć po wszystkim piękną
biografię.

43. Data: 2016-02-09 19:59:38

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 19:38, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-02-09 18:48, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Pozwolisz, że wesprę moje słowa cytatem z Biblii
>
> "Q"

ach ach, jak Nergal I Doda :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

44. Data: 2016-02-09 20:10:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-09 19:59, obywatel Naja uprzejmie donosi:

Odda?

45. Data: 2016-02-09 21:42:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
pl...

>Odda?

Ujmie...

...urokiem miasta meneli.

46. Data: 2016-02-09 22:31:02

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Odda?

Jak to jest, Qrko- jak napisac cos z tematyki grupy- to od razu dostaje znak
najwyzszej jakosci- jak rozumiem dlatego, zebym wiecej nie pisal? A
przeciez- sama przyznasz- Debska byl strasznie podniecony, jak ten wiersz
wrzucal na grupe. Az mu sie rece trzesly. A teraz jest mu glupio i milczy.
Chyba sobie zrobie mojego ulubionego drinka na noc. A moze i dwa?

--

Chiron

47. Data: 2016-02-10 00:07:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 18:48, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Skoro wrzucasz to na psychologie- pozwolilem sobie cos zauwazyc.

Robi się ciekawie.

> [...]
> paki, skrzynie- i nie wiadomo, co sie w tym miesci- to oczywiscie
> symbole waginalne. Konie, kielbasy, banany, belki, wreszcie wielka

Znaczy się cipa i chuj, czyli wszystko w porządku. Gdybyś jednak kiedyś
zauważył coś dziwnego, to oczywiście daj znać ;)

Dębska

48. Data: 2016-02-10 17:57:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-09 22:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> i milczy. Chyba sobie zrobie mojego ulubionego drinka na noc. A moze i dwa?

Jak to prawdziwa kobieta. Po dobrym orgazmie odwraca się plecami i zasypia.

49. Data: 2016-02-10 20:05:10

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-02-09 22:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Jak to prawdziwa kobieta. Po dobrym orgazmie odwraca się plecami i
> zasypia.

Nabijasz się z facetów. A to przecież my podczas orgazmu tracimy taką ilość
białka, jaką spala się przy przerzuceniu 10 tona węgla. Dwa razy- to
rozładunek wagonu z węglem. Daj spokój, nie masz o tym pojęcia, kobieto

--

Chiron

50. Data: 2016-02-10 20:19:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-10 20:05, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> to rozładunek wagonu z węglem. Daj spokój, nie masz o tym pojęcia, kobieto

Nie masz pojęcia, o czym mam pojęcie.

mełyt

myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!