walka z wełnowcami

81. Data: 2014-07-23 09:25:06

Temat: Re: walka z wełnowcami
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.14 9:16, FEniks pisze:

> Już na samą myśl o tym się wzdręga.

Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet: z jednej strony
trolle, z drugiej - tacy śmieciarze bleblający z bździękiem i tasiemcem nie na
temat, i newsy kaput. Żeby to jeszcze przynajmniej zabawne, czy dowcipne było.
Ale nie, potwierdza jedynie obiegową opinię, iż poczucie humoru związane jest
z IQ.

--
collie

82. Data: 2014-07-23 09:56:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-23 09:25, collie pisze:

> Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet:

A w ten sposób właśnie robi się z Usenetu świętość.

Ewa

83. Data: 2014-07-23 10:02:12

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.14 9:56, FEniks pisze:

> A w ten sposób właśnie robi się z Usenetu świętość.

Dalej nie rozumiesz. Jeśli już bierzesz udział w tworzeniu flejma nie na temat
na news-grupie - na dodatek flejma żenującego, obrażającego inteligencję
użyszkodników grupy - to przynajmniej przestrzegaj żelaznej zasady usenetowej:
TNIJ CYTATY!

--
collie

84. Data: 2014-07-23 11:52:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-23 09:25, obywatel collie uprzejmie donosi:

> [...]
> było.
> Ale nie, potwierdza jedynie obiegową opinię, iż poczucie humoru związane

Poczucie humoru jest bardzo mocno skorelowane z IQ.
Co widać.

85. Data: 2014-07-23 12:12:48

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.14 11:52, Qrczak pisze:

> Dnia 2014-07-23 09:25, obywatel collie uprzejmie donosi:

> Poczucie humoru jest bardzo mocno skorelowane z IQ.
> Co widać.

Toż napisałem. Do cięcia cytatów też wymagane jest trzycyfrowe IQ.

--
collie

86. Data: 2014-07-23 12:18:32

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.14 12:29, XL pisze:

> Qra jak zawsze do pomocy GOTOWA(na).

:-D

--
collie

87. Data: 2014-07-23 12:23:28

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [ciach bzdety]

"Nie jest głupim ten co błędy czyni,
ale ten co w błędzie uporczywie trwa."

--
collie

88. Data: 2014-07-23 12:27:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jul 2014 09:25:06 +0200, collie napisał(a):

> Bożesz ty mój... Tym sposobem zamordowano właściwie już Usenet: z jednej strony
> trolle, z drugiej - tacy śmieciarze bleblający z bździękiem i tasiemcem nie na
> temat, i newsy kaput.

:-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

89. Data: 2014-07-23 12:29:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

90. Data: 2014-07-23 12:31:58

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Już na samą myśl o tym się wzdręga.

Jeśli nie pójdzie za doradą, zejdzie na psy.

--
Jarek

znikam z forum na około rok
Zapleśniała kurtka - jak wyczyścić? NTG