wanna - blaszana czy akryl?

21. Data: 2006-08-19 16:36:31

Temat: Re: wanna - blaszana czy akryl?
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" napisał:

> aby to porownanie mialo sens, to by jeszcze trzeba powiedziec, ze te
> buty sa zamontowane w betonowym klocku - i wez je teraz co sezon
> zmieniaj ;-)

Eeee tam. Nie prawda. Ja mam tak przygotowane, że pasuje chyba każda wanna
170 cm. Wystarczy wywalić starą, wsadzić nową i posilikonować.

Przemek

22. Data: 2006-08-19 16:52:20

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" napisał ;-)

> To jest bardziej pytanie, czy chcesz mieć ładnie, czy solidnie.

Właśnie wpadło mi do głowy, że są piękne wanny żeliwne o jakich sobie
marzyłem. Więc i ładnie i solidnie. Tylko że trzeba spełnić conajmniej 3
warunki, żeby taką kupić i się prezentowała, jak należy:
1. Mieć mieszkanie w starej kamienicy urządzone stylowo
2. mieć łazienkę o powierzchni jakieś 12m2 lub większą
3. mieć dużo forsy na taki zakup (jakieś 10.000 PLN) ;)

Przemek

23. Data: 2006-08-19 17:07:51

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie napisał(a):

> [...]
> 2. mieć łazienkę o powierzchni jakieś 12m2 lub większą
> 3. mieć dużo forsy na taki zakup (jakieś 10.000 PLN) ;)

czy Twoja wanna marzen ma moze stylowe zlote lwie lapy zamiast
tradycyjnych nog?;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

24. Data: 2006-08-19 17:35:22

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś nazywający siebie "T0SIA" napisał w wiadomości
> tez proponuje zeliwna, - trwala, na dluugie lata, latwa w naprawie,

a jak to sie ma do linkow przez Ciebie podanych?
tam sa wanny ale nie zeliwne !!
poza tym czym sie rozni emalia na wannie blaszanej a na wannie zeliwnej?

25. Data: 2006-08-19 19:06:23

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" napisał:

> czy Twoja wanna marzen ma moze stylowe zlote lwie lapy zamiast
> tradycyjnych nog?;-)

Nie złote. Jest wanną w stylu art deco i by pięknie pasowała do reszty
wystroju łazienki. Niestety łazienka jest stanowczo za mała, żeby się w niej
taka wanna dobrze prezentowała. Nie mówiąc już o kosztach. Tym bardziej, że
sama wanna to by nie były wszystkie wydatki.

Przemek

26. Data: 2006-08-20 00:55:52

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jozef napisał(a):

> a jak to sie ma do linkow przez Ciebie podanych?
> tam sa wanny ale nie zeliwne !!

moj blad ze nie podalam wszystkiego na tacy ale
jakbys poszperal glebiej znalazlbys zeliwne wannny np Akira czy
Continental na stronie do ktorej dalam linka..
chyba kazdy dostrzega z lewej strony spis tresci..
http://tinyurl.com/h24fd

generalnie moim zdaniem (skromnym) wanna czy stalowa czy zeliwna jest
lepsza od akrylowej.. ale to i tak kwestia indywidualnego gustu i
zachcianek, wiec przekonywanie kogokolwiek do swojej racji nie ma
najmniejszego sensu. Jeden doceni trwalosc, odpornosc na
zarysowanie..inny woli cisze przy nalewaniu..
To tak jak dyskutowac nad wyzszoscia lata nad zima

a skoro zaznaczasz roznice miedzy zeliwem i stala.. oba to stopy zelaza
z weglem - z tym ze zeliwo ma wieksza jego zawartosc (wegla) co sprawia
ze ma wieksza odpornosc na korozje.. nie bede wnikac w inne skladniki bo
sie na tym nie znam) itp itd co powoduje z kolei ze zeliwne wanny sa
drozsze zwykle od stalowych..

:-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

27. Data: 2006-08-20 09:33:54

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski napisał(a):

> A co tu jest do sądzenia? Przecież to, że jest miękki, jest faktem.

no nie wiem, ja go naciskam, i stwierdzam, ze moje lozko jest
miekkie, ale moja wanna (krawedzie, bo o tym mowimy) raczej nie

Sierp

28. Data: 2006-08-20 09:35:01

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie napisał(a):
> Eeee tam. Nie prawda. Ja mam tak przygotowane, że pasuje chyba każda wanna
> 170 cm. Wystarczy wywalić starą, wsadzić nową i posilikonować.

no moze ty tak masz :-)

Sierp

29. Data: 2006-08-20 11:59:37

Od: "AndyZ" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik "Jacek T." napisał w wiadomości

> Własnie zamówiłem wanne żeliwną i rzeczywiście długi czas oczekiwania;

Można wiedzieć, gdzie zamówiłeś?

Andy

30. Data: 2006-08-21 08:14:27

Od: "Jacek T." <tomczak_jacek(kasujnawiasy)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można wiedzieć, gdzie zamówiłeś?

Wanny żeliwne ma w swojej ofercie tylko firma ROCA.
A zamówiłem u przedstawiciela w moim mieście dobrze się targując o cenę.

Odkurzacz
[SZUKAM] - stolarz od łóżek - Poznań
Szron w lodówce Total No Frost
[SZUKAM] - tynkarze z agregatem - Trojmiasto
Posadzki żywiczne