Re: wąż, pająk-zabawka [gdzie?]

From: "Hermiona" <k...@u...edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: wąż, pająk-zabawka [gdzie?]
Date: Fri, 22 Apr 2005 11:34:10 +0200

Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d482t8$rmc$1@inews.gazeta.pl...
> Poszukuje sklepu z zabawkami gdzie znajde nietypowe "zwiezatka". 3latek ma
> dosc nietypowe zainteresowania, im "zwiezatko" bardziej wstretne tym
> fajniejsze. Po domu ciaga metrowa gumowa kobre, wylapuje wszystkie pajaki
> w piwnicy. Bardzo prosze o namiary na jakis sklep z zabawkami gdzie znajde
> cos z takich zabawek. Krokodyle, weze, pajaki i jaszczurki z gumy mile
> widziane. Ewentualnie wersja pluszowa owych zwierzatek :) Z gory dzieki

Ja nie z Warszawy, ale myślę, że może być u was podobnie - spróbuj koło ZOO
czy nia stoją tam stragany z takimi zabawkami (moje córki nabyły cała
kolekcję węży, jaszczurek dinozaurów i żółwi), albo na tzw. "budach" przy
kościele, w którym akurat jest odpust ( u nas cos takiego funkcjonuje).

Pozdrawiam
Kasia