Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi

Data: 2012-08-01 11:08:39
Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

"zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał(a):

>gorąco w lecie w bloku po słonecznej stronie
>sądziłem że taki jeden wentylatorek który będzie wyciągał powietrze
>to otworu wentylacyjnego zmniejszy ten 2-3 stopnie

No to niestety niewiele ci nie da taki wentylator, bo co prawda wyrzucisz gorace
powietrze ,
a do domu naplynie tez gorace z zewnatrz (no bedzie stopien dwa chlodniejsze, ale w
tej skali
tego nie odczujesz). Skuteczna bedzie tylko kllima, jesli nie chcesz klimy to zostaja
ci tylko
metody dorazne - zaciemnienie okien, wymuszenie ruchu powietrza (np. zwyklym
wolnostojacym
wentylatorem). Gdybys mieszkal w domu, byloby wiecej mozliwosci, w bloku niestety.