wentylator przez ścianę, jak to sie robi

41. Data: 2012-08-07 16:48:36

Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-07 17:42, Ghost pisze:

> 23 stopnie potrafia byc malo przyjemne - nie, nie bede tlumaczyl
> dlaczego tak jest, bo i tak przeinaczysz jak i powyzsze
>
> Najciekawsze jet to, ze najwecej o tym, ze klima jest niepotrzebna
> wiedza ci, ktorzy jej nie uzywaja.

Bo jak nie potrzebna, to po co mają używać?
Daj spokój trolu.

42. Data: 2012-08-07 17:16:12

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Aug 2012 13:08:51 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Ja mam dom bez klimy i nawet jak temp. na zewnatrz jest powyzej
> 30stopni chocby i przez 2 tyg. to mam i tak w salonie 23-25, wiec
> jak ktos twierdzi, ze klima to rzecz obowiazkowa to chyba musialo sie mu
> sie od tego upalu cos w glowke stac.

Przecież to oczywiste, że nie jest obowiązkowa :) Jeśli jednak ktoś chce
zapewnić sobie w mieszkaniu przyjemą temperaturę w upalne letnie dni, to
pozwolę sobie zacytować: "(...) Skuteczna bedzie tylko klima. (...)".

Pozdrawiam,
M.

43. Data: 2012-08-07 17:33:01

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Aug 2012 10:37:39 +0200, Bożena napisał(a):

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Taki
>
> Fragile,
> ależ dokładnie o to mi chodzi, że każdy dobiera sobie ten komfort wedle
> własnego upodobania.
> Ty czujesz się dobrze w mieszkaniu z klimatyzacją, a ja się czuję komfortowo
> w moim mieszkaniu bez klimatyzacji (żeby nie było, wiem, jak się mieszka z
> klimą). W polskim klimacie jest mi dobrze bez klimy, dlatego nie widzę
> powodu, aby się zgodzić z kimś, kto próbuje mi wmówić, że (jak każdy Polak)
> koniecznie muszę mieć klimatyzator.

Chyba niezbyt wnikliwie śledziłam wątek. Nie zauważyłam, by ktoś wmawiał,
że posiadanie klimatyzatora jest konieczne. Jest po prostu świetnym
rozwiązaniem na upalne dni. Poprawia komfort życia. Poza tym jest
'zbawienna' np. w przypadku mieszkania w mocno nasłonecznionym mieszkaniu w
wielkim mieście :), czy w przypadku ludzi starszych, chorych, którzy źle
znoszą wysokie temperatury.

> To jest sprawa indywidualna.

Oczywiście.

> Po co mi
> klima w domu?

Zazwyczaj obniżam za jej pomocą temperaturę ;)

> Skoro jej nie potrzebuję i uważam, że w Polsce klimatyzator
> nie jest niezbędnym urządzeniem domowym. Jak ktoś chce mieć, to niech ma -
> jego sprawa. Natomiast _nigdzie_ nie napisałam, że z tego powodu ten ktoś
> jest dziwny - tak nie uważam.

:)

> Nie jestem przeciwniczką klimatyzacji jako takiej i nigdzie czegoś takiego
> nie napisałam - w wielu miejscach jest ona niezbędna (miejsca publiczne,
> transport publiczny itp.) i super, że jest.

No jeszcze tego by brakowało, by jej tam nie było z racji na umiarkowany
klimat ;)

> Natomiast uważam, że nie jest to
> sprzęt "must have", który _musi być_ w każdym polskim _domu_.

Oczywiście, że nie musi. Każdy urządza sobie dom/mieszkanie tak, jak lubi i
chce.

> Samochody wolę wyłącznie z klimatyzacją - w samochodzie jest ona niezbędna.
> A szkoda - stare samochody są przepiękne...

Ano :)

> Bożena.

Pozdrawiam,
M.

44. Data: 2012-08-08 09:02:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

>Bo jak nie potrzebna, to po co mają używać?

No wlasnie.

>Daj spokój trolu.

Ojej.

45. Data: 2012-08-08 17:38:06

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

>Jak ktos twierdzi, ze tu pisza o jakichs obowiazkach "to chyba musialo sie
>mu sie od tego upalu cos w glowke stac".

jak juz to napisali

>BTW z klima mam czasem 26 stopni i jest komfortowo, ale przy wylaczonej 23
>stopnie potrafia byc malo przyjemne - nie, nie bede tlumaczyl dlaczego tak
>jest, bo i tak przeinaczysz jak i powyzsze

ja tam wole 23 niz 26 no ale jeden lubi truskawki drugi z cukrem

>Najciekawsze jet to, ze najwecej o tym, ze klima jest niepotrzebna wiedza
>ci, ktorzy jej nie uzywaja.

noooo, jak mam 24 w domu przy 33 na zewnatrz to po co mi
dodatkowy klocek?

46. Data: 2012-08-09 08:02:15

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <s...@o...pl> napisał(a):

>Przecież to oczywiste, że nie jest obowiązkowa :) Jeśli jednak ktoś chce
>zapewnić sobie w mieszkaniu przyjemą temperaturę w upalne letnie dni, to
>pozwolę sobie zacytować: "(...) Skuteczna bedzie tylko klima. (...)".

No coz, jesli mieszkanie oznacza tez dom, to zdanie
"skuteczna bedzie tylko klima" jest falszywe i swiadczy
o nieznajomosci tematu.

47. Data: 2012-08-09 11:55:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> No coz, jesli mieszkanie oznacza tez dom, to zdanie
> "skuteczna bedzie tylko klima" jest falszywe i swiadczy
> o nieznajomosci tematu.

Jeszcze zebys czytac umial.

48. Data: 2012-08-09 21:23:57

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Aug 2012 10:02:15 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> No coz, jesli mieszkanie oznacza tez dom, to zdanie
> "skuteczna bedzie tylko klima" jest falszywe i swiadczy
> o nieznajomosci tematu.

A ja myślałam, że cytuję eksperta ;)

PS Może przypomnę: wątkodawca mieszka w mieszkaniu.

Pozdrawiam,
M.

49. Data: 2012-08-10 05:54:22

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <s...@o...pl> napisał(a):

>A ja myślałam, że cytuję eksperta ;)
>
>PS Może przypomnę: wątkodawca mieszka w mieszkaniu.

Zwracam uwage na slowo "tez".

Electrolux?
Osady ściekowe do ogrodu? - c.d.
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?