Re: wieczny problem - biały nalot na języku

Data: 2006-11-05 21:21:12
Temat: Re: wieczny problem - biały nalot na języku
Od: "Gregus" <s...@p...onet.pl>

Użytkownik "lili" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
news:1162726991.823685.8940@e3g2000cwe.googlegroups.
com...
Witam,
przejrzałam archiwum grupy i znalazłam kilka podobnych wątków ale
nie znalazłam jednoznacznej odpowiedzi na dręczący mnie problem.

Odkąd pamiętam mam biały nalot na języku (na wierzchu), często
ropę na migdałkach, biały nalot na zebach (ale często myję więc
problem znika na chwilę) i ostatnio strasznie szybko siada mi _kamień
na zębach_.
To jest obrzydliwe i nie wiem już co z tym robić.

[...]

bardzo poroszę o pomoc specjalistów czy w dobrym kierunku idę...
lub osoby, które same miały z tym problem - w jaki sposób się
pozbyły tego problemu.

Witaj !

Skoro problem ten nęka Cię odkąd pamiętasz... dlaczego nie zwróciłaś się z
zapytaniem o przyczynę lekarza ?
Język jest cały biały ? Czy jest "plamiasty" ?
Być może (ale to tylko być może) jesteś posiadaczką tzw. języka
geograficznego. Więcej o tym znajdziesz w necie.
Jeśli jednak trapi Cię to mocno, najprościej iść z tym do lekarza
(np.dentysty).

Pozdrawiam - Grzegorz G.