winegretek...

1. Data: 2001-02-16 08:44:18

Temat: winegretek...
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hmmmm... Zainspirowana ostatnio dyskusja na temat winegreta postanowilam
wczoraj troche zmodyfikowac mojego zwyczajowego winegreta (sok z
cyttyny, sol, pieprz, czosnek, oliwa z oliwek potrzasane w sloiku).
No i salata okazala sie glowna atrakcja obiadu... ;-)

warzywa:
1/2 salaty lodowej
2 pomidory
1 ogorek
peczek szczypiorku
kilka galazek natki pietruszki

no i najwazniejsze ;-) - sos

w naczyniu utarlam 2 zabki przecisnietego czosnku z:
ok. 1 lyzeczka soli
ok. 1 lyzeczka ziol prowansalskich
1 lyzka octu winnego
1 lyzeczka soku z cytryny
ok 1/3 lyzeczki pieprzu
odrobina slodkiej i ostrej papryki
"czubata" lycha miodu

po utarciu, caly czas mieszajac - jak do majonezu, powoli wlewalam oliwe
z oliwek (nie wiem ile - tak ze 3 - 4 lyzki)

Sluchajcie, wyszlo cos cudownego - wspaniala konsystencja, zapach no i
smak... Dzieki zwlaszcza za inspiracje 'miodowa' :-)))

GB

1. Data: 2001-02-16 22:12:14

Temat: Re: winegretek...
Od: "Mider" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge dodać ten przepis do naszej internetowej ksiażki kucharskiej?

Pozdrawiam

Mider

1. Data: 2001-02-16 22:13:26

Od: "Mider" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

E kurcze - faul. Mialo byc na priva :(

Przepraszam

Mider

Użytkownik "Mider" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Czy moge dodać ten przepis do naszej internetowej ksiażki kucharskiej?
>
> Pozdrawiam
>
> Mider

Prosba o pomoc - Zoladki z indyka
bigos