Re: wkrótce ślub, podpowiedzcie

Data: 2003-09-08 18:27:51
Temat: Re: wkrótce ślub, podpowiedzcie
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl>

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
news:3F5CBBCB.20659690@olypen.com...
> No rzeczywiscie, mozna podac taki polski obiad, moze to wlasnie byloby
> unikalne. Gdybym to ja byla przyszla tesciowa, i na stol wjechalaby misa
> z ziemniakami z koperkiem i maslem, kwasne mleko, takie, ktore nozem
> mozna kroic, zupa ogorkowa w miskach wycietych z czerstwych bulek,
> pierogi z jagodami na deser, to pokochalabym taka przyszla synowa od razu.

Wlasnie, bo gorzejby bylo, gdyby przyszly maz za bardzo sie przyzwyczail do
takiego.... ekskluzywnego jedzenia;))
musi sie przyzwyczaic do papek, ktore bedzie jadlo dziecko ;))))

> A moze popros swoja Mame o zrobienie ciasta?

drozdzowego? nieee... moj tato robi najlepsze pod sloncem :) (mama tez
super, moje tez jest niczego sobie...ale jednak taty, to taty)

a na obiad, po slubie, idziemy do knajpki, bo jednak 15 czy 17 osob w domu
to troche duzo

salatke domowa i placek domowy dostana Tylko Ci,ktorzy zostana dzien
dluzej;:)))

Marta