wok z pokrywka?

1. Data: 2007-03-18 18:51:20

Temat: wok z pokrywka?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam maly dylemat. Chce kupic woka. Ale takiego od "cygana" na targu.
Ten sam "cygan" co od patelni :-) Problem jest w tym, ze taki wok nie ma
pokrywki? Czy to dla woka straszny problem? :-)
Tzn. Czesto uzywacie pokrywek przy gotowaniu z użyciem woka?

Pozdrowienia Stalker

2. Data: 2007-03-18 20:51:56

Temat: Re: wok z pokrywka?
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pokrywka się przydaje , czesto trzeba coś przydusić :)
Pozdrawiam JULIUSZ

3. Data: 2007-03-18 22:04:22

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:etk8p8$5sq$1@news.onet.pl...
> Witam pokrywka się przydaje , czesto trzeba coś przydusić :)
> Pozdrawiam JULIUSZ

w prawdziwym woku pokrywek sie nie uzywa :)
poniewaz na stozkowym dnie plomien z palnika moze spowodowac przypalenie
potrawy, nalezy ja czesto mieszac. a w takim przypadku pokrywka staje sie
zbedna.
chyba ze mowisz o pseudo wokach z plaskim dnem

4. Data: 2007-03-18 22:04:32

Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokrywki? Czy to dla woka straszny problem? :-)
> Tzn. Czesto uzywacie pokrywek przy gotowaniu z użyciem woka?

wg mnie calowicie sie nie przydaje, pokrywka
ale nie wiem, cxzy jestem miarodajny, 4 razy mialem do czynienia z
wokiem..... ale zobacz na przydroznych chinczykow/koreanczykow/wietnamczykow
...czy oni cokolwiek robia na przykrytym woku? a jak dojdziesz do takiej
wprawy jak oni i do takich smakow, to wtedy kupisz pokrywe :)
RM

5. Data: 2007-03-19 07:30:08

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokrywki? Czy to dla woka straszny problem? :-)
> Tzn. Czesto uzywacie pokrywek przy gotowaniu z użyciem woka?

A nie możesz w razie potrzeby dokupic sobie zwykłej odpowiednio duzej
pokrywki w normalnym sklepie?
Czy to koniecznie musi być taka pokrywka w kształcie kopuły?

:-) Monika

6. Data: 2007-03-19 07:54:18

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokrywki w normalnym sklepie?
> Czy to koniecznie musi być taka pokrywka w kształcie kopuły?

Oczywiście że nie musi :))

ja mam woka przywiezionego własnoręcznie z Azji który było bez pokrywki..ale
pasuje do niego zwykła pokrywka od garnka..zresztą i tak pokrywka uzywana
jest nie za czesto :))

Marek

7. Data: 2007-03-19 08:09:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
> pokrywki? Czy to dla woka straszny problem? :-)
> Tzn. Czesto uzywacie pokrywek przy gotowaniu z użyciem woka?

Na allegro sa dostępne i bez pokrywy jak i z pokrywką. W zasadzie lepiej
kupić komplet. Wtedy wszystko pasuje. Nie są drogie, więc myślę, że nie w
cenie problem.

8. Data: 2007-03-19 23:12:19

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
> zbedna.
> chyba ze mowisz o pseudo wokach z plaskim dnem

Nieprawda. Kazdy wok powinien miec przykrywke i w Chinach ja ma... W woku
przeciez nie tylko sie smazy ale takze dusi, gotuje i - przede wszystkim -
paruje, np. ryba czy warzywa parowane na bambusowym koszyczku w woku to
bardzo czeste dania w pewnych kuchniach chinskich. A do tego potrzebna jest
przykrywka. No i te z plaskim dnem to wcale nie "pseudo woki" tylko po
prostu inne, nota bene czesto uzywane w samych Chinach...

9. Data: 2007-03-20 04:59:38

Od: Jacek Ostaszewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):
> [...]
> pokrywki? Czy to dla woka straszny problem? :-)
> Tzn. Czesto uzywacie pokrywek przy gotowaniu z użyciem woka?

Wahałbym się. Mit o dobrych cygańskich patelniach od dawna już jest
TYLKO mitem. Już lepsza może być z IKEA.

JO

10. Data: 2007-03-20 11:43:59

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:
(...)
> Tzn. Czesto uzywacie pokrywek przy gotowaniu z użyciem woka?

Używamy :) Pokrywkę możesz dokupić, tych szklanych w różnych
rozmiarach jest tyle, że na pewno da się dopasować wymiar.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Makron rodzaje i... rozmiary? no właśnie....
Kawał na dziś - co prawda nie mój ale dobry
czosnek niedźwiedzi
ksiazki kucharskie
gliniany opiekacz