Re: wolne dni w szkole

Data: 2010-11-04 11:15:18
Temat: Re: wolne dni w szkole
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

Użytkownik "Szpilka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:iau3g7$c30$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> news:4cd28b61$0$21011$65785112@news.neostrada.pl...
>> Dzień Nauczyciela - wolne
>
> U nas też
> Ale to chyba odgórnie wolne było?

Gwoli ścisłości w tym dniu nie ma zajęć dydaktycznych. Ale szkoła, zwłaszcza
podstawowa, powinna zapewnić zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla chętnych.

U nas zostało to wykorzystane na zorganizowanie 20-lecia szkoły. I tak
kiedyś by się odbyło ;-)

> U nas normalne lekcje + na 3 lekcji krótki apel z występami. Ale odbyło
> się to przed DN czyli 13.10.

Albo przeoczyłam, albo odbyło się to niekolidująco z lekcjami.

> U nas też.
> Ale z tego co wiem nauczyciele będą musieli ten wolny dzień odpracować.

U nas to jest "do odpracowania" dla wszystkich. Znaczy jakiś dzień sportu w
majową sobotę zrobią.

Gorzej, W tym roku dyrekcja każdej szkoły dostała pulę kilku dni do
dowolnego rozdzielenia. Mój licealista z tej okazji miał wolne 2 listopada.
A 3 listopada była próbna matura, w związku z czym dziś pierwszy raz w tym
miesiącu jest w szkole.

Agnieszka