Re: wolne dni w szkole

From: w_e <w...@o...pl>
Subject: Re: wolne dni w szkole
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Date: Thu, 4 Nov 2010 20:51:38 +0100

Dnia Thu, 4 Nov 2010 12:42:42 +0100, Nixe napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał

> U nas tak samo.

> U nas normalny dzień nauki.

> Normalny dzień nauki.

> Normalny dzień nauki (dzieci zdegustowane, bo liczyły na wolny piątek ;-)
U nas "wolne" z puli tych dni z nowego rozporządzenia, Agnieszka dawała Ci
wcześniej link. To ciekawe na co u was pójdzie ta pula, może na baaardzo
długi weekend majowy.

> IMHO żaden. Totalna głupota, tym bardziej, że nauczyciele nie mają de facto
> dnia wolnego od pracy, a jedynie dzień wolny od zajęć dydaktycznych. Czyli
> do szkoły przychodzą.
> Z dnia wolnego korzystają jedynie niektórzy uczniowie (ci, co nie muszą
> "garować" w świetlicy).
> Może powinno się to nazywać Dniem Ucznia? ;-)
W końcu to Dzień Edukacji Narodowej, tego dnia częstuję dzieciaki
cukierkami (no dobrze, w podziękowaniu za kwiaty, też) i tłumaczę, że to
również ich święto.

--
w_e