Re: wolne dni w szkole

Data: 2010-11-05 15:52:36
Temat: Re: wolne dni w szkole
Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

On Fri, 5 Nov 2010 16:15:39 +0100 w_e <w...@o...pl> wrote:
> Czyki tak samo jak u nas. Kto pełnił dyżur, tylko panie pracujące w
> świetlicy, czy inni nauczyciele też?

U nas nawet w zwykłe dni nauczycielki miewają swoje godziny w świetlicy.
Nie wiem czy im się to podoba, ale wg mnie odrobina udziału w życiu
świetlicowym jest korzystna.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)