Re: wrażliwo?ć

Data: 2000-01-09 15:58:03
Temat: Re: wrażliwo?ć
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny)

Pewnego dnia, "Machalas" <w...@f...com.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>No i własnie na tym polega problem. Pisałeś, że zachowanie Małej jest
>normalne. Wydaje mi się, ze nie do końca - nie można być jednocześnie
>gruboskórnym i przewrażliwionym.

Chyba jednak mozna - to jest tak jak Mala pisala - otoczka, sztuczna
warstwa ochronna. Moze niekoniecznie od razu gruboskurnym ale...
niedostepnym powiedzmy.

>Uczę się więc dystansu do ludzi i tej "otoczki", ale w taki sposób, aby nie
>być chamem, dziwolągiem tylko normalnym facetem, którym nie rządzi
>nadwrażliwość.

HA ! Tylko badz tu madry i.. znajdz ta cienka linie miedzy byciem
"chamem" a "nadwrazliwcem"... Tym bardziej wowczas gdy jak pisalem - nie
mozna znalezc "polsrodka", albo sie nie umie :(

pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... "God is dead"-Nietzsche, "Nietzsche is dead"-God