Re: wycinanie migdałków

Data: 2005-07-05 07:22:58
Temat: Re: wycinanie migdałków
Od: "vati" <v...@p...onet.pl>

Witam!
To, jaką narkozę zastosują zależy od tego, ile masz lat. Do 18. operuje
sie w narkozie ogólnej (śpisz), potem w miejscowej. Ale to nie jest taka
miejscowa, gdzie Ci coś popsikają i juz, tylko prawdziwe znieczulenie,
operują z takim wielu pacjentów i nikt sie jeszcze nie skarżył. Tylko po
prostu nie spisz w tym czasie. Ale ja miałam tak nieszczesliwą minę jak mi
powiedzieli, ze narkoza bedzie miejscowa, ze lekarz zgodził sie dać ogólną -
spróbuj tez.
Ogólnie jest zasada, ze po miejscowej lepiej się goi wszystko. A druga
zasada to, ze im jestes starszy, tym goi sie gorzej. Więc jesli masz powyzej
25-30 to lepiej zgódź się na miejscową. Gardło po wszystkim boli tylko kilka
dni... Tylko uważaj na to co jesz - ja sie połakomiłam na galaretke
owocową - kwasy owocowe tak mi podrażniły gardło, ze myślałam, że umre.
Mi też mówiono, ze mam za wszelką cene ratować migdały i doprowadziłam
sie do takiego stanu, że każde wyjście na dwór równało sie anginie itd.
Przez to mało co nie zdałabym roku - nie miałam odpowiedniej ilości godzin
potrzebnych do zaliczenia zajęć.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to prosze bardzo :)