wyniki badań krwi

1. Data: 2004-05-04 19:36:59

Temat: wyniki badań krwi
Od: "Grzesiex" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie otrzymałem wyniki badania krwi, podejrzewano u mnie WZW typu C i
skierowano mnie na badania, jako że od jutra mam dłuższą delegację proszę o
pomoc w odczycie wyników i czy mam się martwić?

AST 21 U/L
ALT 16 U/L
BILIRUBINA całk. 0,4 mg/dl

czy powyższe badania są w stanie w 100% potwierdzić lub zaprzeczyć o
chorobie?
--
Pzdrfki
Grzesiex

2. Data: 2004-05-04 21:30:08

Temat: Re: wyniki badań krwi
Od: Ania <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ALT 16 U/L
> BILIRUBINA całk. 0,4 mg/dl
>
> czy powyższe badania są w stanie w 100% potwierdzić lub zaprzeczyć o
Witam
Możesz spać spokojnie. Jesteś zdrowy.
Twoje wyniki badań mieszczą się w normie.

Normy:
AST 1 - 37 U/L
ALT 1 - 40 U/L
Bilirubina całk. 0.25 - 1 mg/dl

Ania

3. Data: 2004-05-05 11:09:01

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy powyższe badania są w stanie w 100% potwierdzić lub zaprzeczyć o
> chorobie?

oczywiście te badania są w normie, ale to nie znaczy, że można wykluczyć
obecność wirusa, proponuję zrobienie testu HCV wtedy będzie wiadomo na 100
%, pozdrawiam A

4. Data: 2004-05-11 13:22:28

Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ALT 16 U/L
> BILIRUBINA całk. 0,4 mg/dl
>
> czy powyższe badania są w stanie w 100% potwierdzić lub zaprzeczyć o

Wyniki sa w normie, ale to nie swiadczy o braku zakazenia wirusem. Trzeba
zbadac czy we krwi jest antygen HCV

Badanie wydzieliny z cewki moczowej i chlamydia.
Pigulki - pytanie
Opuchlizna palca
Wrastający paznokieć - gdzie chirurg w wawie ?
robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]