za słone kiszone - jak ratować?

1. Data: 2005-07-09 20:54:18

Temat: za słone kiszone - jak ratować?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po 3 dniach kiszenia spróbowałam jednego ogórka i był nie tyle, że nie
małosolny, co wręcz przesolony :-(. Co robić? Wymienić wodę w kamionce?
Jesli tak, to już w ogóle nie dodawać soli, czy troszkę jednak dodać?
Robiłam wg przepisu 3 łyżki wody na litr wody i za słone. Co teraz?
Ratujcie!

Ewa

2. Data: 2005-07-09 20:55:44

Temat: Re: za słone kiszone - jak ratować?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-09 22:54:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Jesli tak, to już w ogóle nie dodawać soli, czy troszkę jednak dodać?
> Robiłam wg przepisu 3 łyżki wody na litr wody i za słone. Co teraz?

Przepis brzmi *jedna* łyżka soli na *jeden* litr wody.

I na moje oko - nie da się uratować...

--
Lia

3. Data: 2005-07-10 14:44:48

Od: "zirhan" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Przepis brzmi *jedna* łyżka soli na *jeden* litr wody.

Znam jeden sposób. Te wyrzucić a nastawić nowe. Co do soli to ona bywa mniej
lub bardziej słona. Kupuj zawsze taką samą. Kopalnia, producent itp.
Unikniesz niespodzianek. Cukier podobnie bywa mniej lub bardziej słodki.
Jednak cukier zawsze można sprawdzić a z solą...? Ja bym nie proponował. :)

Zirhan

4. Data: 2005-07-17 10:27:35

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> I na moje oko - nie da się uratować...

A nie nadają sie na zupę? Naprawdę?
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-07-17 10:36:12

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-17 12:27:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> A nie nadają sie na zupę? Naprawdę?

Nie wiem... ja zupę tylko ze starych kiszonych lubię.

--
Lia

6. Data: 2005-07-21 16:45:11

Temat: Re: za słone kiszone - jak ratować?EE
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A nie nadają sie na zupę? Naprawdę?
> pozdr. Jerzy

Spoko, jak lubisz żeby Ci wykręcało "uśmiech" na lewą stronę to spróbuj.

Maszynka do Miesa Zelmer czy Clatronic??
gotowanie brokułów
Obiady w słoikoch pod namiot
la bella polewka
POMOCY - bułeczki drożdżowe z jagodami