zchwytałam kreta

101. Data: 2004-07-30 04:50:38

Temat: Odp: zalety kretów ?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cebjbr$pf5$...@n...news.tpi.pl...

> A ja się pogubiłam, czy Janusz to Janusz Czapski Komendant? :)

Ktoś mnie wołał? Czego chciał? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

102. Data: 2004-07-30 06:40:48

Temat: Re: zalety kretów ?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ktoś mnie wołał? Czego chciał? :-)

A to nie ja, to Jarek Cię, obrońco czci i cnoty (nie wiem czy cnotę da się
na grupie bronić, wiekszość kobietek na grupie to mężatki) niewieściej,
pomylił z innym Januszem i wywołał :))
Możesz wracać do swoich winnych krzaczków :)

Pozdrawiam
Kaśka

103. Data: 2004-07-30 06:54:01

Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. To chyba jednak ja się pogubiłem. :-) Ale zdania o
> Komendancie naszym nie zmieniam, gdy chodzi o cześć i cnotę niewieścią
> w szczególności. :-)
> Pozdrawiam z roztargnieniem Ja...cki

Witam. Jestem innym Januszem niz Janusz Czapski, a jeśli chodzi o Komendanta
to z mundurem mam dużo do czynienia ;-).
Pozdrawiam
JanuszU

104. Data: 2004-07-30 07:02:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> to z mundurem mam dużo do czynienia ;-).
hehe
za mundurem
Januszki sznurem
?????????
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

105. Data: 2004-07-30 10:05:14

Temat: Cnota
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cecqn9$6ls$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> ...(nie wiem czy cnotę
> da się na grupie bronić, wiekszość kobietek na grupie to mężatki)

Hejka. Znaczy, że jak mężatka, to już niecnotliwa? :-( Ja nie
napisałem, że Komendant jest obrońcą dziewictwa. Gdzież bym śmiał. ;-)
A cnota, to słownikowo:
1.<przestrzeganie zasad obowiązującej etyki; zespół dodatnich cech
moralnych; prawość, szlachetność, zacność>
2. <dodatnie cechy, rysy charakteru; przymioty, zalety>
3. <dziewictwo, dziewiczość, niewinność, czystość>
? żart. Chodząca cnota <o człowieku będącym wzorem cnoty, bardzo
prawym>
Pozdrawiam wieloznaczeniowo Ja...cki
P.S. W sumie wiele hałasu o nic. :-)

106. Data: 2004-07-30 14:16:24

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> wiekszość kobietek na grupie to mężatki)

> Pozdrawiam
> Kaśka

Dobrze że dodałaś "większość", bo ja nie mężatka ;-)))

Serdecznie Miłka

107. Data: 2004-07-30 14:26:52

Temat: Re: o upierdliwych- było: zalety kretów ?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości

> Z drugiej strony, to ma ta osoba trochę racji- ortografia z jaką się
> spotykamy w internecie jest naprawdę coraz gorsza.

Ależ ja Cię rozumię. W moim wypadku jest tak, że napiszę post w
Outlooku, czytam go kilka razy i nie widzę błędów ortograficznych ani
literówek, a gdy poprawiam je "Pisownią" to nie zawsze zmienia. Nie wiem od
czego to zależy, kiedyś specjalnie napisałam z błędem a On go nie poprawił.
Czasami poprawia a czasami nie, często piszę pod wpływem impulsu i chcę
szybko komuś odpowiedzieć i potem bach ... i sama siedziwię że coś takiego
strzeliłam :-(

> A żeby wrócić do roślin- nie planujesz czasem Miłko jakiejś galerii
> Twoich host?? Bo coś do tej pory nie umiem się do nich przekonać... Ale
> może jak zobaczę jakąś ładną ekspozycję to zmienię zdanie? :)

Na jesień będę zagospodarowywać klomb nowymi funkiami i myślę na wiosnę
juz zacząć fotografować je w pełnej krasie. Myślę że wtedy sama
sięzmobilizuję do zawieszenia czegoś w sieci nie czekając na żadną męską
pomoc :-P
A tymczasem potrzebującym zachęcenia do tych piękności dysponuję zdjęciami
na priv :-D

> Pozdrawiam
> Anna I.

Serdecznie Miłka

108. Data: 2004-07-30 20:08:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze że dodałaś "większość", bo ja nie mężatka ;-)))
>
> Serdecznie Miłka
:))))
nie przejmuj sie
mowia
ze w koncu kazda zmora
znajdzie na siebie amatora
:PPPPP
z pozdrowieniam i usmiechmi
_hehehe

109. Data: 2004-07-30 20:15:04

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> :))))
> nie przejmuj sie
> mowia
> ze w koncu kazda zmora
> znajdzie na siebie amatora
> :PPPPP
> z pozdrowieniam i usmiechmi
> _hehehe

Ja się nie przejmuję, byleby chciał i umiał władać łopatą ;-)))

Serdecznie Miłka

110. Data: 2004-07-30 20:44:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja się nie przejmuję, byleby chciał i umiał władać łopatą ;-)))
:))))
takiego
co by chcial i umial
(machanie lopata mam tym razem na mysli)
przez komputer nie znajdziesz
:(((((((
> Serdecznie Miłka
:)))