zchwytałam kreta

91. Data: 2004-07-28 09:50:16

Temat: Re: zalety kretów ?
Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam pojęcia kimże On jest. Ale zazwyczaj wietrzę jakiegoś
> osobnika typu boletus i inne ( za przeproszeniem boletusowym).

Witam grupę.
pan jestemmiły jest z Poznania.
I chyba nie jest znanym użytkownikiem
Pozdrawiam
Janusz

92. Data: 2004-07-28 14:15:50

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Co Ty na to Miłeczko?
>
> :-)Pozdrawiam
> p...@r...pl

A ja na to nic, nie mam ochoty już się w to bawić ...

Serdecznie Miłka

PS.: Ale Ty do mnie miło mówisz/piszesz :-)

93. Data: 2004-07-29 16:46:49

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał(a):

> Witam grupę.
> pan jestemmiły jest z Poznania.
> I chyba nie jest znanym użytkownikiem
> Pozdrawiam
> Janusz

Ale aktywnym w pewnych sytuacjach, nie tylko na tej grupie- spotkać go
też można na prawniczej. Działa tak samo.

Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

94. Data: 2004-07-29 17:06:17

Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale aktywnym w pewnych sytuacjach, nie tylko na tej grupie- spotkać go
> też można na prawniczej. Działa tak samo.

Zgadza się, namierzyłem go na innych paru grupach i jedyne co ma do
powiedzenia, to odnośniki do słownika ortograficznego. Czyżby tegoroczny
Mistrz Ortografii na grupy raczył zaglądać. Poza tym upierliwość w stopniu
najwyższym.
Pozdrawiam
Janusz

95. Data: 2004-07-29 18:45:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym upierliwość w stopniu
> najwyższym.
> Pozdrawiam
> Janusz

Uff, jak to miło że ktoś stanął w mojej obronie, bo już myślałam że
tylko ja taka drażliwa :-(

Serdecznie Miłka

96. Data: 2004-07-29 18:58:10

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cebh1o$h7h$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Uff, jak to miło że ktoś stanął w mojej obronie, bo już myślałam
> że tylko ja taka drażliwa :-(

Hejka. Nasz Komendant jest znanym obrońcą czci i cnoty
niewieściej. :-)
Pozdrawiam rycersko Ja...cki

97. Data: 2004-07-29 19:29:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <m...@t...pl> napisał(a):
> >

> Hejka. Nasz Komendant jest znanym obrońcą czci i cnoty

A ja się pogubiłam, czy Janusz to Janusz Czapski Komendant? :)

Pozdrawiam
Kaśka

98. Data: 2004-07-29 20:41:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cebjbr$pf5$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> A ja się pogubiłam, czy Janusz to Janusz Czapski Komendant? :)

Hejka. To chyba jednak ja się pogubiłem. :-) Ale zdania o
Komendancie naszym nie zmieniam, gdy chodzi o cześć i cnotę niewieścią
w szczególności. :-)
Pozdrawiam z roztargnieniem Ja...cki

99. Data: 2004-07-29 21:05:19

Temat: Re: o upierdliwych- było: zalety kretów ?
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Uff, jak to miło że ktoś stanął w mojej obronie, bo już myślałam że
> tylko ja taka drażliwa :-(
>
> Serdecznie Miłka

Wcale nie jesteś nadwrażliwa, ale grupy dyskusyjne to miejsce publiczne
i niestety "wsie" dziwolągi (zarówno w pozytywnym jak i negatywnym
znaczeniu) mogą się wypowiadać. Najlepiej chyba po prostu nie reagować,
to się znudzi i sobie pójdzie. To jak z małym, upierdliwym dzieckiem ;P

Z drugiej strony, to ma ta osoba trochę racji- ortografia z jaką się
spotykamy w internecie jest naprawdę coraz gorsza. Tylko że potem
mniejszość, która ma z tym faktycznie problem, obrywa za tych po prostu
leniwych. A jak z tym walczyć? (Sorki, ale to chyba zboczenie zawodowe ;))
A żeby wrócić do roślin- nie planujesz czasem Miłko jakiejś galerii
Twoich host?? Bo coś do tej pory nie umiem się do nich przekonać... Ale
może jak zobaczę jakąś ładną ekspozycję to zmienię zdanie? :)
Anna I.

100. Data: 2004-07-29 21:16:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mistrz Ortografii na grupy raczył zaglądać. Poza tym upierliwość w stopniu
:))))))))
ewidentny poznaniak
upierdliwosc to jedna z naszych cech
:)))))