zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie

1. Data: 2003-03-21 11:47:32

Temat: Re: zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Theli " wrote:

> Witam,
> naszla mnie dzis chec na zapiekanke ziemniaczano-cebulowa i mam do was
> pytanie: czym ja ,,wykonczyc'' (w znaczeniu doprawic), aby jedzacy
> mieli wrazenie, ze nigdy nie jedli nic lepszego mimo tak prostych
> skladnikow ;)) moze galka muszkatolowa?

No to polecam moje odkrycie, ziemniaczano - cebulowe, ktorym sie wszyscy
zajadają, a na imprezach znika w tempie zdecydowanie zbyt szybkim.

Warstwami układasz pokroje ziemniaki (surowe), cebule i starty ser,
przedostatnia wartswa jest kwasna gesta smietana z rosołem w proszku ( na
200 gram smietany 2 łyzeczki rosołu), tak dosyc sporo tej smietany, bo to
jest najlepsze z całej zapiekanki, na to duzo startego sera i do piekarnika.
180 stopni.
Czas - 40 do 60 minut - generalnei do momentu az ser bedzie rumiany :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-21 12:32:08

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
>
> Warstwami układasz pokroje ziemniaki (surowe), cebule i starty ser,
> przedostatnia wartswa jest kwasna gesta smietana z rosołem w proszku ( na

A te ziemniaki się upieką przez te 60 min ?
Może jednak wczesniej je chwile podgotowac?

Mich'ata

1. Data: 2003-03-21 12:33:41

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Mich " wrote:

> A te ziemniaki się upieką przez te 60 min ?
> Może jednak wczesniej je chwile podgotowac?

upeika sie, i zdecydowanie nie trzeba ich gotowac wczesniej - bo mogłaby sie
papka z nich zrobic :)
Danie jest sprawdzone i na wiekszych imprezach, i na mniejszych kolacjach, i
zawsze wychodzi, i zawsze znika w całosci :)

1. Data: 2003-03-21 12:55:35

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> Danie jest sprawdzone i na wiekszych imprezach, i na mniejszych kolacjach, i
> zawsze wychodzi, i zawsze znika w całosci :)

W takim razie zrobię na niedzielna kolację.
Jakoś podpasiło mi to jako danie pasujące do
programu oszczędnościowego (z racji końca miesiąca)

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-03-21 12:59:25

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Basia " wrote:

> a co uznajesz za rosol w poszku - przyprawe typu vegeta czy zupke w
> proszku? Fajna ta zapiekanka, zrobilabym w weekend.

Ja uzywam takiego rosołku w słoiczku Winiar .

1. Data: 2003-03-21 13:01:23

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

a co uznajesz za rosol w poszku - przyprawe typu vegeta czy zupke w proszku?
Fajna ta zapiekanka, zrobilabym w weekend.

pozdrawiam]
Basia

1. Data: 2003-03-21 13:06:12

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uzywam takiego rosołku w słoiczku Winiar .

dzieki za blyskawiczna odpowiedz;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-03-21 14:05:39

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> 200 gram smietany 2 łyzeczki rosołu), tak dosyc sporo tej smietany, bo to
> jest najlepsze z całej zapiekanki, na to duzo startego sera i do

Co zrobic zeby się smietana nie zwarzyła? Jak robiłam zapiekankę ze smietaną
(wymieszaną z żółtym serem - taki był przepis) to zwarzyła się...

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2003-03-21 14:07:52

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Joanna " wrote:

> Co zrobic zeby się smietana nie zwarzyła? Jak robiłam zapiekankę ze
> smietaną (wymieszaną z żółtym serem - taki był przepis) to zwarzyła
> się...

nie mam pojecia, nie przydarzyło mi sie to.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

makaron z brokułami - chwale! (P)