Re: zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie

Data: 2003-03-27 10:47:39
Temat: Re: zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie
Od: "orio" <o...@w...pl>

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3E7AFBF2.FA32EB14@wp.pl...
> Witam,
> naszla mnie dzis chec na zapiekanke ziemniaczano-cebulowa i mam do was
> pytanie: czym ja ,,wykonczyc'' (w znaczeniu doprawic), aby jedzacy mieli
> wrazenie, ze nigdy nie jedli nic lepszego mimo tak prostych skladnikow
> ;)) moze galka muszkatolowa?
>
> Th.
juz po czasie...nie wiem czy to ktos jeszcze przeczyta...

ja czesto robie taka zapiekanke...u mnie sie to nazywa:
pieczone ziemniaki...surowe ziemniaki kroje dosc cienko
do rondla warstwami na przemian z kiełbaska wiejska ...
jajkiem na twardo i utartymi na grubej tarce warzywami
+cebulka poszatkowana (posolone popieprzone roznymi
pieprzami-preferuje ziolowy i bialy....posypane wegetka
i sucha zielenina)
z wierzch polewam lekko oliwa ...wlewam 3/4 szklanki
wody (na moj rondel wystarczjaco) i na srednim gazie dusze 30 min...
srodkiem sie lekko przypiecze (nie przeszkadza) a na dnie robi sie
deczko sosiku....pycha!

pozdrawiam...orio