zazdrosc

31. Data: 2006-07-10 23:59:01

Temat: Re: zazdrosc
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> jestes w bledzie.
> Nie zawsze tak jest.

Chodzi ci to, ze po 40-ce jest duzo... trudniej? ;)

--
Czarek

32. Data: 2006-07-11 00:12:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> Dlaczego? Bo oddala usmiech i spojrzenie kelnerowi?

Tak uwazam i to wszystko w tym temacie. :)
Nie widze tu miejsca na ~dyskusje. ;)

> Czarus, piszesz ze niektore kobiety poza uroda niczego soba
> wiecej nie reprezentuja, ale nie wiesz przeciez dokladnie
> czy owa dziewczyna "pana zazdrosnego" jest jedna z nich,
> prawda?

Nie Kasiu. :)
Ona zachowala sie jak wsiowa prostaczka bez klasy IMO.
W dodatku pokazala, ze u niej "normalne".
Tlumaczyloby ja poniekad gdyby znala tego pana, ktory
z taka latwoscie przyciagnal jej tania uwage.
No niestety. ;)

> ... Moze dlatego nie rozumiem jego postawy i twojej reakcij Czarku,
> mnie po prostu to nigdy nie spotkalo, a wiem ze gdyby spotkalo
> to pewnie czulabym sie conajmniej zle.

Wierze ci Kasiu na slowo. :)

--
Czarek

33. Data: 2006-07-11 08:43:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Nawet pozytywista musi być pragmatykiem, bo inaczej przestanie być
> pozytywistą. ;) Ale nadal uważam, że trzeba było pozostawić swobodę -
> teraz będzie się "maskowała". ;)

Racja, z deszczu pod rynne,
ale tego oczekuje partner.
Stop mini-romansików. I tak ma byc.

Zawsze mowie ze na zbyt atrakcyjne fizycznie kobity trzeba uwazac,
bo one potrzebuja ciaglych bodzcow (tacy faceci tez sa).
Duch

34. Data: 2006-07-11 08:45:21

Od: "Sarna" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

> dk news:1152470079.529862.7430@h48g2000cwc.googlegroups
.com :

> Sarno, gdzie w tej historii ukryty jest 'fryzjer robiący przekręty'?
>
> JH

Hej,
Znowu znikasz pozostawiajac niedokonczony temat ..
Czy 'flirtujaca dziewczyna', wedlug Ciebie to "fryzjer robiacy przekrety" ?
Podobienstwo tych historii to takie, ze chlopak podobnie do mnie
interpretuje sytuacje, wedlug subiektywnej opini ktora tak naprawde nie
musi byc adekwatna do rzeczywistosci...Nie jest na 100% pewne, ze dziewczyna
naprawde flirtuje i to jeszcze z premedytacja, tak jak nie ma pewnosci, ze
fryzjer robi przekrety.
Naprawde mnie interesuje odpowiedz kogos z abstrakcyjnym mysleniem, a Ciebie
takiego wlasnie postrzegam.

MF

35. Data: 2006-07-11 09:18:00

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Zawsze mowie ze na zbyt atrakcyjne fizycznie kobity trzeba uwazac,
> bo one potrzebuja ciaglych bodzcow (tacy faceci tez sa).

Przy takiej panni przydaje się krzepa albo znajomość sztuk walki.
Wystarczy wyobrazić sobie grupę chamów w autobusie, którzy zaczną
obgadywać na głos walory dziewczyny albo prawić jej propozycje...

Kiedyś byłem ze świetną laską, modelką w trendy klubie. Co chwila
jakiś leszcz podchodził do niej i gadał coś jej na ucho, w d...
miał, że przyszła tam ze mną. Mimo, że nic nas (wówczas) nie
łączyło, dawałem znak kolesiom, żeby odpłynęli w swoją stronę.
Gdyby była to wiejska dyskoteka w remizie pewnie nie skończyło by
się na tym hehe.
Ale fakt, trzeba się liczyć z takimi sytuacjami kiedy się ma
atrakcyjną dziewuchę. Tylko, że wiele zależy od niej, tzn. czy daje
sygnał "jestem w związku i nie jestem zainteresowana" czy zachowuje
się jak flirciara.

36. Data: 2006-07-11 11:32:54

Od: "dk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem, moja dziewczyna jest bardzo atrakcyjna. Takie sytuacje
powtarzaja sie i trudno mi z tym. Mam po moim ojcu cos takiego, ze
doprowadza mnie to do zlego samopoczucia i nie potrafie tak od razu
tego odpuscic, przez co niepotrzebnie frustruje moja dziewczyne. Hm...
Z drugiej strony wiem, Jej tez jest przykro, gdy spojrze na inna
kobiete, ktora jest atrakcyjna. Jednak jej nie sprawia to tak wiele
przykrosci jak mi. Tak przynajmniej mi sie wydaje. Nie widac po Niej,
nie wraca do tego. etc.
Najbardziej jednak denerwuje mnie negowanie takich sytuacji. "On na
mnie nie spojrzal", "Patrzyl sie na nas wszystkich", "Wydawalo Ci sie".
Nie lubie.

Pozdrawiam

37. Data: 2006-07-11 11:55:59

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dk" <l...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
.com...

OK. Zalózmy ze wszystko w knajpie przebieglo dokladnie tak jak to
postrzegles. Kelner sie usmiechal, ona odwzajemniala i tak dalej. Wprowadzmy
za to mala zmiane w dalszej czesci histori. Zalózmy mianowicie, iz ona wcale
nie wypiera sie ze tak bylo, mówi ci poprostu, ze kelner jej sie spodobal i
wogóle to fajne uczucie gdy tak spontanicznie "zaiskrzy". Jaka jest twoja
reakcja ?

Na post po zbóju zaprosil
P.D.

38. Data: 2006-07-11 13:36:15

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U facetów zerkanie na kobiety jest niezależne od ich świadomości

co za bzdura. Totalna. Zarówno mężczyźni jak i kobiety są TYLKO ludźmi i
obie płcie są "zaintetesowane" atrakcyjną postacią.
Tyle, że niektórzy faceci nie mają na tyle kultury by robić to dyskretnie.

pozdrawiam,

39. Data: 2006-07-11 13:42:59

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

x napisał(a):

> co za bzdura. Totalna. Zarówno mężczyźni jak i kobiety są TYLKO ludźmi i
> obie płcie są "zaintetesowane" atrakcyjną postacią.
> Tyle, że niektórzy faceci nie mają na tyle kultury by robić to dyskretnie.

Niektórym kobietom też brakuje kultury w tym przypadku.

40. Data: 2006-07-11 13:53:43

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tyle, że niektórzy faceci nie mają na tyle kultury by robić to dyskretnie.

> Niektórym kobietom też brakuje kultury w tym przypadku.

zgadzam się z Tobą. Odpisywałam "facetowi", więc większy nacisk położyłam
na facetów, którzy "rzekomo" nieświadomie "gapią" się na kobiety.
Logiczne jest, że każdy człowiek lubi patrzeć na "ładne postacie". Mało
tego, sama jako kobieta zwracam uwagę na ładne dziewczyny, więc trudno
oszukiwać się, że "mój facet" tego nie robi, ale - nigdy - nie robię tego
przy nim. Bo to po prostu żałosne i poniżające.
Dodatkowo - miałam okazję przekonac sie jak kobieta czuje się przy takim
gapiącym się facecie. Gdybym była w nim zakochana, pewnie przeżywała bym
katusze, a tak on po prostu wyszedł na totalnego prostaka, z którym więcej
się nie spotkałam.

pozdrawiam,

Szlachcic polski koronny
Poszukiwania ludzi do analizy danych z MRI
Hobby a postawy ludzi z zewnatrz
NTG (zart)
wybór od A do B