zeberka w marynacie?

1. Data: 2001-10-13 14:39:59

Temat: zeberka w marynacie?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

czy warto zamarynować żeberka przed upieczeniem?
planuję jutro na obiad więc prodszę o głosy w tej kwestii:)

pozdrawiam z bardzo słonecznego i ciepłego Szczecina
Mechcia

1. Data: 2001-10-13 14:50:09

Temat: Re: zeberka w marynacie?
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote in message
> czy warto zamarynować żeberka przed upieczeniem?
> planuję jutro na obiad więc prodszę o głosy w tej kwestii:)
>
> pozdrawiam z bardzo słonecznego i ciepłego Szczecina
> Mechcia

Oj Mecha, strzelilas w dziesiatke. Ja mam prywatny przepis Eltona Johna na
marynate do zeberek. Sprawdzony i udany. Teraz nie mam czasu, ale wieczorem
wpukam Ci go.
Tez pozdrowienia z goracego Zoetermeer, mamy 21 stopni.

1. Data: 2001-10-13 17:31:10

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
wieczorem
> wpukam Ci go.
> Tez pozdrowienia z goracego Zoetermeer, mamy 21 stopni.

wiec bede czekac cierpliwie.
a potem zamarynuje, zjem i zaspiewam...jak Elton...:)

Mechcia

1. Data: 2001-10-13 17:31:45

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> wrote in message

<m...@h...com> wrote in message news:9q9kj1$c5d$1@news1.xs4all.nl...

Zeberka a la Elton John:

2 zabki czosnku przez praske
1 lyzka zmielonego imbiru
4 lyzki oliwki
55 ml sosu sojowego
2 lyzki miodu
sok z 1 cytryny
1 lyzka koncentratu pomidorowego
szklanka bialego wina
czarny pieprz

Wszystko wymieszac w naczyniu do pieczenia i ulozyc zeberka. Niech uzyskany
sos wszedzie na zeberkach sie znajdzie. Przykryc i 2 godziny marynowac. Piec
ustawic na 170 stopni i piec zeberka 1,5 godz. Ostatnie pol godz. zdjac
przykrywke z naczynia, zeby marynata sie zapiekla. Dobre ze smazonymi
ziemniaczkami i salata.

1. Data: 2001-10-14 00:29:54

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com wrote:
> Oj Mecha, strzelilas w dziesiatke. Ja mam prywatny przepis Eltona Johna na
> marynate do zeberek.

Czy Najlepiej Zarabiająca Ciota na świecie jest dla Ciebie wyrocznnią
kulinarną?

sadyl

1. Data: 2001-10-14 05:54:46

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy Najlepiej Zarabiająca Ciota na świecie jest dla Ciebie wyrocznnią
> kulinarną?
>
> sadyl

sadyl!
wstydz sie, dopiero co wrociles i juz marudzisz....
przepios jak przepis - nie wazne czy Twoj czy Cioty, wazane zeby byl
smaczny.

Mechcia
wrr

kotleciki "resztka"