Re: zielono w mieście

From: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: zielono w mieście
Date: Tue, 4 Feb 2003 01:17:03 +0100

Ja naogladalem sie klombow z dziurawcow, lawendy, irg i pigwowcow i tez
zaluje ze tympodobnych u nas nie ma (nie chodzi mi o te same gatunki, tylko
idee zakladania takich klombow).
To co sie dzieje w naszych miastach wola o pomste do nieba. Drzewa
przerobione na slupy - podobno "ciecie pielegnacyjne"... Jak cos juz
posadza, to rzadko z glowa. Slow brakuje, by opisac to co ostatnio widzialem
w moim "pieknym" miescie. Jesli zrobie zdjecie, to napewno umieszcze w sieci
i dam znac na grupie. Nie jest to rzadna nowosc, sadze, ze w innych miastach
jest niestety podobnie.
Tak wynika z roznych artykulow ukazujacych sie co jakis czas w "Przyrodzie
Polskiej".

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: zwykl mnie takze trafiac szlag, gdy widzialem rozne wyczyny ludzi z
zieleni miejskiej. Obecnie stalo sie to widokiem powszednim, niestety. Wole
nie chodzic w niektore rejony miasta, by sie nie denerwowac.