Re: zimowa inaczej?

From: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: zimowa inaczej?
Date: Tue, 31 Aug 2004 10:14:07 +0000 (UTC)

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Dlaczego we wszystkich artykułach i różnych artykułopodobnych tekstach o
> zimowym typie urody pomija się fakt, że zima może mieć oczy piwne?

O, to masz ten sam problem co ja. Mam oczy wyraźnie piwne, włosy od dawna
farbuję na kolor ciemnej czekolady na pograniczu czerni.

> Kolory
> jesieni pasują do mnie jak pięść do nosa, wiosny i lata tym bardziej,
> więc zostaje zima.

To samo. Wiosną i latem nie jestem na pewno, z kolorów jesiennych nie pasuje
mi nic rudziejącego, ewentualnie ciemne czekoladowe brązy. W zielonym
wyglądam niezdrowo. Niby zima, ale nieco ograniczona - średnio pasują mi róże
i błękity, zostaje czarny, ciemne brązy, granatowy (im ciemniejszy, tym
lepszy) i ciemna czerwień.

JoP