znienawidzone czynnosci kuchenne

1. Data: 2002-03-03 20:23:41

Temat: Re: znienawidzone czynnosci kuchenne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>musze to w koncu wykrzyczec: NIENAWIDZE OBIERAC CZOSNKU! no po prostu
>nie znosze. ja wiem, mozna kupic obrany, ale on albo szybko wysycha,
>albo co gorsza gnije w sloiku... swiat bylby lepszymmiejscem, gduyby
>czosnek zechcial rosnac bez tych cholernych wierzchnich oslonek.
>jest tylko jedna czynnosc kuchenna, ktorej nienawidze rownie mocno:
>rozmrazania lodowki. brrr.
>
>a wy, czego wy nie lubicie robic?
>
>pozdrowienia,
>kamila

zabek czosnku polozyc na deseczce, wziac tegi noz i ostrzem na
plaskoprzywalic zabkowi... skorupa sma schodzi. ze strachu.

nienawidze , nienawidze nienawidze czyscic piekarnika...o
rozmrazaniu nawet nie mowie...
no i dotykanie miesa rekami...
klejace sie ciasto do rak tez nie nalezy do przyjemmnosci -
ZAWSZE wlos mi chodzi po oku/dekolcie/szyi gdziekolwiek gdzie
denerwuje jak mam rece ubabrane

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-03 20:26:41

Temat: znienawidzone czynnosci kuchenne
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-03-03 20:59:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zabek czosnku polozyc na deseczce, wziac tegi noz i ostrzem na
> plaskoprzywalic zabkowi... skorupa sma schodzi. ze strachu.

Popieram ale lubie rozbierac z oslonek wlasnorecznie. ;-)))

> nienawidze , nienawidze nienawidze czyscic piekarnika...o
> rozmrazaniu nawet nie mowie...
Tez to robie z niechecia, tzn. gruntowne czyszczenie z rozmrozeniem, dwa
razy do roku mimo iz lodówa bezszronowa.

> no i dotykanie miesa rekami...
O to uwielbiam, szczególnie mlode i cieple ;-)))

> klejace sie ciasto do rak tez nie nalezy do przyjemmnosci -
> ZAWSZE wlos mi chodzi po oku/dekolcie/szyi gdziekolwiek gdzie
> denerwuje jak mam rece ubabrane
To tez jest fajne, wystarczy popuscic wodze fantazji.
;-))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-03 21:07:40

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czosnek zechcial rosnac bez tych cholernych wierzchnich oslonek.
>jest tylko jedna czynnosc kuchenna, ktorej nienawidze rownie mocno:

1. zmywac
2. wyrabiac ciasta drozdzowego
3. szatkowac kapusty
4. trzec ziemniakow na placki

ale na szczescie mozna te wszystekie rzeczy zrobic maszynami, wiec mam 2
milosci w kuchni (zmywarke i Zelmerka:))
Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-03 21:55:14

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kamila slawinska" <k...@s...killer.acedsl.com> napisal w
wiadomosci news:hg158use3s775n3gmkahg36ute3eo6nd9g@4ax.com...
> [...]
> kamila
> --
> kids are for people who can't have cats.
Porzadkowania po szale gotowania, w co wchodzi oczywiscie zmywanie.Kuchnie
mam tak urzadzona ze zmywarka nie wchodzi, dobrz ze sa jeszcze chlopy w
domu. Czesto sie daja naciagnac na porzadki.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2002-03-03 22:09:24

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Mar 2002 21:59:26 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>O to uwielbiam, szczególnie mlode i cieple ;-)))

>To tez jest fajne, wystarczy popuscic wodze fantazji.
>;-))
>pozdr.

hmm, jerzy, ja mysle, ze to, co ty lubisz, zdecydowanie powinno byc
zywe. po uboju chyba juz nie jest atrakcyjne :D

P,NMSP )zreszta sam zaczales)

kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-03-04 03:45:02

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "kamila slawinska" <k...@s...killer.acedsl.com>

> [...]
> albo co gorsza gnije w sloiku... swiat bylby lepszymmiejscem, gduyby
> czosnek zechcial rosnac bez tych cholernych wierzchnich oslonek.

Swiat jest niezly, bo mozna kupic czosnek marynowany, a najlepiej, jak sie
ma mozliwosc, sprowadzic od naszych wschodnich sasiadow. Taki czosnek nie
zmienia smaku, nie wiednie, etc.
Nasz ma jedna podstawowa wade - jest cholerycznie drogi [jesli uzywa sie go
duzo].

> jest tylko jedna czynnosc kuchenna, ktorej nienawidze rownie mocno:
> rozmrazania lodowki. brrr.
>
> a wy, czego wy nie lubicie robic?

tez rozmrazania starej lodowki; nie stac mnie na nowa :(((
Pozdrowka :-)
barbara

1. Data: 2002-03-04 05:34:07

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

obierania i scierania warzyw na tarce, siekania ziol

1. Data: 2002-03-04 08:56:34

Temat: Krajalnica do pietruszki i innych ziół... Re: znienawidzone czynnosci kuchenne
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> obierania i scierania warzyw na tarce, siekania ziol

A propos...
W mojej książce "Kuchnia wegetariańska" Sarah Brown jest opisane urządzonko
do siekania ziół... Wygląda jak taki dziwny młynek... Nigdy nie widziałam
takiego w sklepie... Poszukaj - ułatwi ci pracę, a potem napisz, gdzi
kupiłaś...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl