znowu bez pomysłu na obiad

1. Data: 2003-05-20 08:01:26

Temat: znowu bez pomysłu na obiad
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich - mam prośbę - napiszcie co dziś jecie na obiad? ja jak
zwykle nie mam pomysłu co zmontować? może jakieś jajka w sosie koperkowym?
sama nie wiem.... na nic nie mam "smaka".
================
pozdrawiam z Gdańska co w nim dziwna pogoda jest.
=================

1. Data: 2003-05-20 08:27:11

Temat: Re: znowu bez pomysłu na obiad
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na obiad nalesniki biszkoptowe z nadzieniem z twarogu, smietany, jogurtu,
> rodzynek i cynamonu, o!)
======
a czym różnią się naleśniki biszkoptowe od zwykłych? ubiciem białek?

1. Data: 2003-05-20 09:25:39

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sama nie wiem.... na nic nie mam "smaka".
> ================
> pozdrawiam z Gdańska co w nim dziwna pogoda jest.

ja dzis bede jadla pyzy z nadzieniem z gotowanej cieleciny (chyba ze sie
zlituje i te cielecine z marchewka i selerem odstapie psu, to wtedy na 100%
na obiad nalesniki biszkoptowe z nadzieniem z twarogu, smietany, jogurtu,
rodzynek i cynamonu, o!)
A na deser ciasto zebra
Chyba :)))

wkn

ps faktycznie w Gdansku jakos ponuro i mokro

1. Data: 2003-05-20 09:25:40

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tortilla?

Fajna i szybko się robi.

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-05-20 09:29:23

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam z Gdańska co w nim dziwna pogoda jest.
==========
A we Wrocławiu mocno staniała cukinia i papryka.
Będę je smażył. Może coś dobrego wyjdzie?
Nie mam tylko pewności, co tam jeszcze do nich nawrzucam.
Ale zapowiada się ciekawie.

waldek
==========

1. Data: 2003-05-20 10:06:37

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ======
> a czym różnią się naleśniki biszkoptowe od zwykłych? ubiciem białek?

dokladnie! Zwykle robi sie z calych jajek, a biszkoptowe z zoltek i ubitej
piany z bialek dodanej na koncu :))

Dorota z zebra w piecu

1. Data: 2003-05-20 12:48:35

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwykle nie mam pomysłu co zmontować? może jakieś jajka w sosie koperkowym?
> sama nie wiem.... na nic nie mam "smaka".

A umnie drugi dzien pyszne schabowe zapiekane z jablkami ze strony WKN
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis746.html

mniam, mniam

pozdrowienia,

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-05-20 14:22:51

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozdrawiam z Poznania
zrobilam dzisiaj szybki obiadek - 2 kurczakowe piersi, pokrojone na male
kawałki, lekko upieczone na oliwce, troche vegety, do tego dokładam zawsze
obecną u mnie w zamrazalniku włoszczyzne krojoną w paski (Hortex) tak pól
paczki i koniecznie przyprawę do gyrosa (Kotanyi), troche podlewam wodą. Do
tego robie Kus-kus albo ryż, a takze mały sosik jogurtowy (jogrt naturalny,
troche czosnku, sol, pieprz). Dobrze do tego takze smakuje surowka - typu
wiosenna, koperkowa (kupiona). Polecam, szybkie i smakowite
Agata

1. Data: 2003-05-20 15:06:35

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z Wrocławia,

jako że męża dziś wyprawiałam na konferencję o zabezpieczeniach
komputerowych (wyprawiałam do Stolycy), należał mu się jakiś solidny
obiadek przed długą podróżą.

Nie miałam zbytnio czasu, bo jeszcze spodnie z pralni odebrać, jeszcze
zakupy, więc zrobiłam sosik z piersiami kurczaka pokawałkowanymi, z
cebulką, sosem sojowym dla smaku, bulionem grzybowym i śmietanką.
Wyszło pychaaa. Do tego mizeria z koperkiem z babcinego ogródka i z
tymże samym koperkiem ziemniaczki, które przypaliłam, wiec musiałam
zalać niesłoną przegotowaną woda i pogotowac 5 minut. Pomogło.

Mąż w drodze do nach Warschau (własnie dzwonił, zeby mu pomachać, bo
przejeżdza koło domu), a ja przymierzam się do stosu kartkówek, które
liegen und quieken, jak mówią czasem moi uczniowie.

no, to do roboty, dobrze, ze niedługo wakacje

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-05-20 15:47:59

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama nie wiem.... na nic nie mam "smaka".
> ================
> pozdrawiam z Gdańska co w nim dziwna pogoda jest.

Pewnie za pozno, ale melduje:
1. Zupa-krem z selera z grzankami (tylko ze smietana, nie zaciagalam
zoltkiem, bo nie mialam pomyslu, co zrobic z bialkiem, poza tym i tak
zupa byla geeeesta)
2. Kasza gryczana (bo szybciej niz ziemniaki), losos z patelni (ojojoj, jak
fachowo to zabrzmialo) i mizeria (wiadomo, co to jest).
Dorzucam ekstra:
Na kolacje bedzie tortilla wg przepisu Magdy (przy okazji: dzieki za przepis,
pycha, to juz trzecia tortilla od tego czasu :) )

Alina

małże vel mule vel koce
Kuchnia Meksykanska - Guacamole
Kuchnia Meksykanska - Salsa