Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!

Data: 2007-03-11 23:13:45
Temat: Re: zorganizujcie sobie zjazd ale z prk!
Od: "asiczka" <a...@n...mx>

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
news:1173648195.927301.230970@j27g2000cwj.googlegrou
ps.com...
> i w łóżku nas umieściła -
Czy umiesz czytac? ZAPYTAŁAM Panslaviste czy sprawdza w lozku.Pytanie a
stwierdzenie to roznica :-]

> Ale ona się wtedy zabije - ja wiem, co jej po głowie chodzi...
Tak ,taaaak,śnić ludzka rzecz,ale twoje śnienie na jawie to juz choroba :-]

>PS. Muszę na nią też nieźle działać... Nic, tylko o łóżku i o łóżku...

Faktycznie,caly czas gadam o łóżku.Pierwszy moj post w calej karierze o
łóżku.No taaaaaaak-caly czas o łóżku gadam!!CAŁY CZAS!Trzymajmy ramy [łóżka]
to sie nie po....amy ! O,znowu o łóżku...no co za jędza.
Z tym dzialaniem,oddzialywaniem i wplywaniem troche racji jest-twoje teksty
sprawiają że trace wiare w ludzi.

>I martwi się o mnie, że mnie mąż spierze...
A tu cie zagne.Czekam z niecierpliwoscia na tą chwile ,aż zobaczy twoje
"dyrdymały i pitulenie"

>Dobra kobieta, dobra. Z bardzo małym rozumkiem
Wow,cholera! Jestes niemożliwa. Po paru postach jestes w stanie od a do z na
wylot każdego rozpoznać jaki jest,co czuje,intencje,o kogo sie martwi ,jakie
ma iq,jakiej wielkosci rozumek, czy umie cofac auto i czy mysli non stop o
łóżku. Za 3 lata glosujmy na XLke!

>i na pewno cofać auta nie umie... jak 75 procent kobiet.
Dowartosciowujesz sie tym ,ze grupa do ktorej nalezysz to nie 1 ani 3% a aż
75? :-] No w sumie...kazdy musi sobie jakos radzić.

A jakież to słodkie ,ze odpowiadasz na moj post szepcząc do ucha odpowiedz
Panslaviscie.Aż cie korci ,zeby w koncu ze mna pogadac,daj sie ponieść
emocjom! It's real life!