Re: zupa krem z brokula

Data: 2003-07-21 08:43:15
Temat: Re: zupa krem z brokula
Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl>

Dnia *2003-07-18 18:57*, Użytkownik *walkie!* siedząc i dłubiąc w
klawiaturze napisał :

> Wiesz myslales kiedys o tym byc zostac wrozka? Choc z Twoimi
> zdolnosciamiprzewidywania raczej daleko bys nie zaszedl. Acha, i nie
> mysl, z postow wynika ze nie jest to Twoja mocna strona.
> Na tym koncze, bo nic madrego ta rozmowa nie przyniesie.

Wiesz co ??? ja to Ci może przyśle taki duży klucz do zdzielenia paru
osob, w puszke, w ktorej normalnie jest móz. Miałem to wszystko
ignorować ale tu zaczyna sie przez to wszystko robić bałagan...

--
"Tylko kobiety, których nie kochamy są punktualne." (Aleksander Dumas,
Ojciec)