Re: zupa starofrancuska

From: AgA <i...@w...op.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: zupa starofrancuska
Date: Mon, 18 Jun 2007 14:09:55 +0200

Rablinka napisał(a):

> Ciekawa jestem czy znalazłaś to czego szukałaś?
>
> Nie była pewna i co prawda dalej nie jestem pewna, ale domyślam się, że
> chodzi o jakiś stafofrancuski przepis na zupę cebulową podawaną z
> grznkami. Nie wiem czy znalazłaś, ale ja wyguglałam tyle:
>
> Zupa cebulowa KNORR 0,63 kg.
>
> Na podstawie zupy cebulowej KNORR można przygotować inne oryginalne zupy
> dodając do niej poniższe składniki:
>
> Zupa starofrancuska: mleko, miąższ białego pieczywa, pieprz biały
> mielony, Primerba czosnkowa KNORR, zasmażka jasna KNORR.
>
> Chociaż te nazwy mogą być mylące, bo albo przepis wcale nie jest
> [...]

dziekuje za powyzsze sugestie. dalej jednak zastanawia mnie mistycyzm
tej zupy ;) to co bylas uprzejma powyzej wkleic ja rowniez znalazlam w
internecie. Niestety nie ma jednego, konkretnego przepisu - tak jakby
byla ona tworem [albo chociazby jej nazwa] jednego chef'a kuchni - stad
moje pytanie na grupie.
w przyszlym tyg pojade do tego hotelu i zapytam o dokladne skladniki.
Konsystencji, smaku, koloru nie znam, nigdy jej nie jadlam. nawet nie
widzialam na oczy ;) Zaproponowano nam menu weselne, w ktorym pojawia
sie "zupa starofrancuska" - niestety nic wiecej o niej nie wiem.

--
AgA