Re: zurawina do mies - pytanie

From: "Maciek Perek" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: zurawina do mies - pytanie
Date: Thu, 25 Sep 2003 19:30:22 +0200

Jak chcesz zrobić z całymi owocami to musisz dłużej dotować bo są twarde i
dość grubą skórkę mają.
Poza tym są cierpko-gorzkawe to dlatego że mają dużo wit. C, dlugie
gotowanie pozbawia witamin.
Takie owoce najlepiej gotować w naczyniach emaliowanych, bo nierdzewne
uwalniają nikiel jak gotuje się w nich kwaśne owoce i warzywa.
Powodzenia
Daj znać jak Ci wyjdzie
Marta