Zmasowany atak szkodnikoof

11. Data: 2000-05-11 09:28:22

Temat: Re: Zmasowany atak szkodników
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

apix wrote:

> lepiej opryskac euparenem lub cynkomiedzianem
> malo szkodliwe dla ludzi

Ja tam kupilam pierwszy zbrzegu preparat w OBi-m nazywaa sie toto bio-
insekt (firmy POKON), napisane jest zeniby ekologiczne. Stosowalam bo mi
przedzior wpadl w bluszcz i powojniki na parapecie wyeliminowany
skutecznie.

Pozdrowka,
Anka

---
20 MB za darmo, szczegoly w [ http://poczta.onet.pl ]
Nowe opcje wyszukiwarki [ http://search.onet.pl ]

12. Data: 2000-05-11 11:32:49

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Znaczy polecasz?
I na przedziorki tez?
Juras

13. Data: 2000-05-12 08:02:51

Temat: Odp: Zmasowany atak szkodników
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> insekt (firmy POKON), napisane jest zeniby ekologiczne. Stosowalam bo mi
> przedzior wpadl w bluszcz i powojniki na parapecie wyeliminowany

Na ziemiorki w rozsadzie nie pomoglo.
Ale moze dlatego, ze to niemiecka ziemia ogrodnicza i ichniejsze ziemiorki
:)))
Ewa

14. Data: 2000-05-12 13:21:25

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozlowski wrote:

> Znaczy polecasz?
> I na przedziorki tez?
> Juras

Tak mysle, ze to byly przedziorki. Po dwoch opryskach mam narazie spokoj. Moj
ojciec z kolei potraktowal zaatakowane przedziorkiem iglaki srodkiem o nazwie
Polysect. Twierdzi, ze jest b.dobry.

Pozdrowka,
Anka

---

15. Data: 2000-05-15 08:46:03

Temat: Re: Zmasowany atak szkodnikoof
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> a czy wiesz co cie ekologicznie zwalczy?

Mnie nic nie zwalczy! HAHA!

16. Data: 2000-05-15 09:13:42

Temat: zwariowane
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Melduje ze mi zwariowalo drzewko betlejemskie.
Mam je od 2 lat i nagle ostatnio dostalo czerwonych lisci.
Czy ktos moze mi wytlumaczyc o co w tym chodzi?
Juras

17. Data: 2000-05-15 10:30:55

Temat: Re: zwariowane
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Melduje ze mi zwariowalo drzewko betlejemskie.
> Mam je od 2 lat i nagle ostatnio dostalo czerwonych lisci.
po dwóch latach to i tak dobrze,

> Czy ktos moze mi wytlumaczyc o co w tym chodzi?
znowu pojawiaja sie pierscienie wokól ksiezyca, wiec i sporo bedzie
anomalii, poczekaj do lipca jak beda 3 zacmienia w 1 mies. Dopiero zobaczysz
co sie bedzie dzialo.
Pozdr Jerzy

18. Data: 2000-05-15 10:33:35

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie nic nie zwalczy! HAHA!
to nie o ciebie idzie a o robale, ponowie czyjas prosbe, zmien nick na inny.
pozdrawiam Jerzy

19. Data: 2000-05-15 10:40:51

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 12:30 00-05-15 +0200, you wrote:
> [...]
>znowu pojawiaja sie pierscienie wokól ksiezyca, wiec i sporo bedzie
>anomalii, poczekaj do lipca jak beda 3 zacmienia w 1 mies. Dopiero zobaczysz

Jerzu,pozwolisz ze zostane przy Twoim ladniejszym nicku( albo ksywie jak
kto woli)
To ze bedzie koniec swiata to wiem.
Antychryst blisko.
Ale mysle ze co innego steruje kolorem lisci w w/w drzewku.
To na pewno wina cyklistow.
Juras
Drzewko przyszlo do mnie dwa lata temu ,czerwone ,w okolicy wlasciwych swiat.
Pozniej zzielenialo(moze zazdrosc)i teraz w maju znow dostalo "czerwonki".
Jak mozna wywolac kolor,moze potas?
Pozdrawiam mam nadzieje ze nie po raz ostatni
Juras

20. Data: 2000-05-15 10:42:51

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 12:33 00-05-15 +0200, you wrote:
>to nie o ciebie idzie a o robale, ponowie czyjas prosbe, zmien nick na inny.
>pozdrawiam Jerzy

Nie zmieniaj,ten jest piekny,
a czy adekwatny?
Juras